Hallo!
Ik doe mijn volledige videoshooting kit van de hand. Ideaal voor een beginner-advanced en om (semi-)professioneel werk mee te verrichten.
Ik heb voor mezelf de opvolging al voorzien dus ik zoek hier in de eerste plaats iemand die zich in het film/video maken wil storten en zich niet meteen kapot wil investeren. Deel gerust met mogelijke interessehebbers.
CAMERA BODY'S
LENZEN
ACCESSOIRES
De camera's functioneren perfect en vertonen weinig to geen gebruikssporen. De accessoires zijn steeds zorgvuldig gebruikt en zijn in zeer goede staat.
Minimumprijs voor alles: € 850
Meeneemprijs voor alles: € 1000
Foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Het pakket is een koopje dus graag enkel bieden op het geheel. Is ook voorzien op tweedehands.be
Ik doe mijn volledige videoshooting kit van de hand. Ideaal voor een beginner-advanced en om (semi-)professioneel werk mee te verrichten.
Ik heb voor mezelf de opvolging al voorzien dus ik zoek hier in de eerste plaats iemand die zich in het film/video maken wil storten en zich niet meteen kapot wil investeren. Deel gerust met mogelijke interessehebbers.
CAMERA BODY'S
- Panasonic GH4: https://www.panasonic.com/uk/consume...dmc-gh4rh.html
- - Panasonic GH2: Full HD: Uitstekende back-up, voorzien met een populaire hack om nog beter beeldmateriaal te maken (kan reset worden naar fabriekinstelllingen no problem)
LENZEN
- Panasonic Lumix 14-42 mm 3.5 - 5.6 G Vario ASPH MEGA O.I.S.
- Panasonic Lumix 45-150 mm 4.0 - 5.6 G Vario ASPH MEGA O.I.S.
- SLR Magic Hyperprime CINE 12mm 1.6 met aangebrachte follow focus tractieringen
ACCESSOIRES
- FlyCam Nano Stabilizer: upgraded met makkelijk instelbare schuivers en groter handvat voor betere grip
- Shoulder Rig: uitgerust met Follow focus, twee extra stangen en extra module om accessoires op te bevestigen.
- Canon FD to MFT adapter-ring, om oudere (lees betaalbare en degelijke) Canon FD lenzen te gebruiken op MFT camera's
- Timelaps en remote control voor de GH2
- Twee extra batterijen voor de GH2
- Extra Viewfinder voor de GH2
De camera's functioneren perfect en vertonen weinig to geen gebruikssporen. De accessoires zijn steeds zorgvuldig gebruikt en zijn in zeer goede staat.
Minimumprijs voor alles: € 850
Meeneemprijs voor alles: € 1000
Foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Het pakket is een koopje dus graag enkel bieden op het geheel. Is ook voorzien op tweedehands.be