Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Canon lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: Canon lens

Dag fotograafkes allemaal,

heeft er nog iemand een canon lens liggen (AF) die hij of zij niet meer gebruikt? Alle "standaardlensen" zijn welkom, voorwaarde is echter wel dat de lens in kwestie technish in orde is EN dat ik er maximum 100 € voor kan geven. Goedkoper mag altijd (bijvoorbeeld sigma 28-80...of zo die hebt ge al voor ongeveer 50€ hé?). Ge ziet, het moet dus niet persé van canon zelf zijn, tokina, sigma, tamron...ge biedt maar aan hé!

Ach ja, de lens moet op ne 10D passen.

Groetjes Geert

Edit: als iemand wil upgraden en daarom zijn sigma 18-50mm wegdoet, laat maar weten! Of in het setje met een 55-200 erbij maar dan zal ik duurder uit zijn dan 100 € vrees ik

Nog meer edit: OK 100€ gaat een beetje weinig zijn maar veel meer kan er (voorlopig) niet af.
    Last edited by Galdie; 18 september 2004, 18:58.

Re: Gezocht: Canon lens(ke)

TKA: Sigma 55~200mm (past en werkt op mijn 10D)

Mail me voor details indien interesse....

rob.van.thienen@pandora.be
    Last edited by thefonz; 18 september 2004, 15:48.
    Exactemundo!

Comment

Re: Gezocht: Canon lens

En een 18-55 is er door niemand in de aanbieding? ik had misschien even moeten vermelden in de eerste post dat ik niet metteen naar het tele-bereik op zoek ben...

Comment

Geert,

Als u de Canon EF-S 18-55 bedoelde (kitlens van 300d), dan zal ik u moeten teleurstellen, want deze zal niet werken op uw 10d...

Is enkel voor de 'nieuwere' toestellen, ttz. de 300d en de nieuwe 20d.

Groetjes,

Fré
        Some stuff

Comment

EEuuuhhh,

ik bedoelde eigenlijk die van sigma maar dat is dan de 18-50 zeker hè!

Tja, en die 55-200 is me eigenlijk wat té groot...

PPff, ik ben mezelf hier aan't vastpraten in deze thread geloof ik.
          ik zal een nieuwe openen en ne keer duidelijker proberen te zeggen wat ik precies wil...(ik snap mezelf soms ook nie...)

Sorry mensen...PPffff
          Last edited by Galdie; 18 september 2004, 23:19.

Comment

Working...
          X