Hi,
Wegens tijdsgebrek verkoop ik spijtig genoeg mijn Fuji materiaal.
Deze kit is echt waanzinnig goed, ga hier niet over uitdeinen omdat het zo goed gekend is
-Fuji X-Pro 1 : Goede staat, werkt perfect. Enkel het achterscherm heeft het gekende probleem van 'afbladering' waarbij het een beetje opaque wordt, maar niet echt een probleem. VP : 325EUR
-Accessoires :
- HG-XPRO1 : Officiële grip, super voor mensen met grote handen.
- LC- XPRO1 : Officiële leather case in zwart, super mooi gemaakt en handig.
- 3 extra batterijen
- VP Alle accessoires : 75 EUR
- Fuji 35mm f/1.4 : Mijn favoriete lens ooit, een van de beste door hen gemaakt. Rivaliseert enorm met Leica objectieven. Portetten schieten op 1.4 is hier een droom mee. Nieuwprijs is nog 500EUR. VP : 350EUR
- Fuji 60mm f/2.4 : Tweede favoriete lens, ongelooflijke bokeh en close focusing dankzij macro. Prefereer deze véruit voor portretten op de 56's. Nieuwprijs is nog altijd 500EUR+ VP : 350EUR
Letterlijk alles heeft nog de doos ervan, kabels, cd's alles kortom.
Testen en afhalen in Antwerpen.
Vraagprijs : 325+75+350+350 = 1100. Gaat enkel als pakket weg! Mooie prijs voor supercompleet pakket!
Cheers!
MM
Wegens tijdsgebrek verkoop ik spijtig genoeg mijn Fuji materiaal.
Deze kit is echt waanzinnig goed, ga hier niet over uitdeinen omdat het zo goed gekend is
-Fuji X-Pro 1 : Goede staat, werkt perfect. Enkel het achterscherm heeft het gekende probleem van 'afbladering' waarbij het een beetje opaque wordt, maar niet echt een probleem. VP : 325EUR
-Accessoires :
- HG-XPRO1 : Officiële grip, super voor mensen met grote handen.
- LC- XPRO1 : Officiële leather case in zwart, super mooi gemaakt en handig.
- 3 extra batterijen
- VP Alle accessoires : 75 EUR
- Fuji 35mm f/1.4 : Mijn favoriete lens ooit, een van de beste door hen gemaakt. Rivaliseert enorm met Leica objectieven. Portetten schieten op 1.4 is hier een droom mee. Nieuwprijs is nog 500EUR. VP : 350EUR
- Fuji 60mm f/2.4 : Tweede favoriete lens, ongelooflijke bokeh en close focusing dankzij macro. Prefereer deze véruit voor portretten op de 56's. Nieuwprijs is nog altijd 500EUR+ VP : 350EUR
Letterlijk alles heeft nog de doos ervan, kabels, cd's alles kortom.
Testen en afhalen in Antwerpen.
Vraagprijs : 325+75+350+350 = 1100. Gaat enkel als pakket weg! Mooie prijs voor supercompleet pakket!
Cheers!
MM