Te koop: Canon 24-70mm F2.8 L USM (originele eerste versie)
Super veelzijdige lens en toch lichtsterk. Droom van een lens voor zoveel diverse toepassingen.
Reden van verkoop
- ik gebruik hem te weinig, sinds te investeren in primes komt deze niet meer zo veel uit mijn koffer
- investering in een nieuwe wideangle prime, budget vrijmaken
Wat is er bij?
- zonnekap
- lenspouch
- lensdop voor en achter
Beschrijving staat
- perfect werkend
- zonnekap heeft enkele cosmetische krasjes, echter geen diepe
- lens zelf is in zeer goede staat, enkele kleine krasjes, normale gebruikssporen, goed zorg voor gedragen
Vraagprijs
- verkocht!€
Lager bieden heeft geen zin, dan laat ik hem wel over aan een winkel.
Ik woon nabij Brugge, je bent uiteraard welkom om de lens eerst te komen inspecteren/testen. Ik heb ook nog enkele filters te koop die hierop passen (onderandere ND en circulaire polarisatie). Ik moet nog even de merken/modellen opzoeken en een prijs bepalen. Ik zal deze vanavond te koop zetten.
link naar foto
Super veelzijdige lens en toch lichtsterk. Droom van een lens voor zoveel diverse toepassingen.
Reden van verkoop
- ik gebruik hem te weinig, sinds te investeren in primes komt deze niet meer zo veel uit mijn koffer
- investering in een nieuwe wideangle prime, budget vrijmaken
Wat is er bij?
- zonnekap
- lenspouch
- lensdop voor en achter
Beschrijving staat
- perfect werkend
- zonnekap heeft enkele cosmetische krasjes, echter geen diepe
- lens zelf is in zeer goede staat, enkele kleine krasjes, normale gebruikssporen, goed zorg voor gedragen
Vraagprijs
- verkocht!€
Lager bieden heeft geen zin, dan laat ik hem wel over aan een winkel.
Ik woon nabij Brugge, je bent uiteraard welkom om de lens eerst te komen inspecteren/testen. Ik heb ook nog enkele filters te koop die hierop passen (onderandere ND en circulaire polarisatie). Ik moet nog even de merken/modellen opzoeken en een prijs bepalen. Ik zal deze vanavond te koop zetten.
link naar foto