Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te repareren Nikon D700 full frame toestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Nikon ] Te repareren Nikon D700 full frame toestel

Wie kan er mij helpen?

Enkele weken geleden heeft mijn Nikon D 700 een tik gekregen waardoor de sensor ontregeld of beschadigd werd.
    Het toestel (body) heeft slechts een 15.717 clicks, oogt als nieuw (geen of zeer minieme gebruikersschade) maar vertoont nu in de opnames fijne verticale strepen.
    Ik heb het toestel bij Foto De Greef in Edegem binnen gebracht. Daar gingen zij het opsturen naar Nikon. Na ettelijke weken wist men mij te vertellen dat de sensor diende vervangen te worden, doch dat dit 1300 € kosten met zich mee bracht. Ik kon dit moeilijk geloven. Dit is meer dan het toestel waard was. (volgens mij een verkooptruk)
    Ikzelf durf het toestel niet zelf te openen. Ben daar een kluns in.
    Mijn vraag is nu:
    Is er iemand die interesse heeft om het in die staat over te kopen of kan u het goedkoper repareren.
    Indien interesse kan ik shuttercount en afdruk laatste foto (met fout zichtbaar) doormailen.
    Blijkbaar kan ik hier geen bijlage meesturen, zodat u de fout in de opnames kan zien.

Graag antwoord via PM of op charles.de.schutter@telenet.be

Groeten
    Charles

Toestel is hersteld bij:
    Dutch Digital works in Hillegom Nederland.
    Kostprijs 200 € ivp de 1300 € die vooropgesteld waren. Geen klein verschil zou ik zo zeggen!
    Met dank aan Geert Vandenbulcke die mij de tip bezorgde.
    Zo zie je maar dat lid zijn van Belgiumdigital echt wel loont!

Thanks
    CharlesDS
    Last edited by CharlesDS; 28 november 2016, 20:20. Reden: Toestel hersteld, goed en goedkoop
Working...
X