Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B+W Slim Circulaire Polarisatie Filter 72mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] B+W Slim Circulaire Polarisatie Filter 72mm

    Ik heb net nog een filter in mijn kast gevonden die ik eigenlijk NOOIT gebruik en doe hem dus weg. Een circulaire polarisatiefilter bestaat uit twee draaibare gedeeltes.
    Door deze te draaien kunnen unieke resultaten behaald worden wanneer je de camera 90 ten opzichte van zon houdt.

    Resultaat:
    Een hoge kleurverzadiging en contrasten. Tevens neemt het polarisatiefilter ongewenste spiegelingen weg in glas, waterpartijen of andere reflecterende oppervlakten.

    Er werden voor de Vignetteringskritische supergroothoekobjectieven dunnere B+W SLIM groothoekfilters van slechts 3 mm dikte en zonder frontschroefdraad ontwikkeld (SLIM polfilters die niet uit één,
    maar uit twee glasplaten bestaan met daartussen verkit een polfolie en hebben een dikte van 5 mm).
    Daarmee zijn in de meeste gevallen opnamen met extreme groothoekbrandpuntsafstanden tot 17 mm in kleinbeeldformaat zonder vignettering mogelijk.
    De B+W SLIM groothoekfilters kenmerken zich door de uitstekende mechanische verwerking met inschroefringen die absolute aanhoudende vastheid garanderen en die zich door hun optische kwaliteit duidelijk van filters van andere fabrikanten onderscheiden.
    De uniek B+W polfilters volgens Käsemann zijn er nu ook in de supervlakke. slechts 5 mm dikke SLIM-vattingen voor vignetteringsvrije groothoekopnamen.

    Inbegrepen :

    Slim Circulaire Polarisatiefilter 72mm (krasvrij)
    Met Lensdop van Schneider voor bescherming
    Inclusief origineel doosje en verpakking.

    Bijna nooit gebruikt, in perfecte staat! Super filter.
    65 euro voor dit beestje. Kan verzonden worden naar een postkantoor in je buurt voor 4 euro of naar je thuis voor 5 euro.

    Zie ZOEKERTJE

    Indien interesse, contacteer mij.
    Rosita
    Last edited by easygirl; 4 november 2016, 11:45. Reden: prijsverlaging
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr
Working...
X