Beste,
Ik verkoop mijn Canon 5D Mark II en mijn Canon 85mm F1.8 lens + Uv filter ter berscherming.
Wordt verkocht inclusief alle attributen:
-Batterij
-lader
-Gebruiksaanwijzing
-Software dvd's
-Strap
-Bekabeling..
De body is in uitstekende staat mits enkele kleine gebruikssporen.
Ik ben eerste eigenaar van deze body en heb aankoopbewijs. Laatste tijd heeft deze als backup gedient en dus al een dik half jaar niet gebruikt. De lens is van uitstekende kwaliteit en heeft een bijkomende lenskap en uv filter en als kers op de taart is deze amper gebruikt geweest. Misschien maar enkele kleine fotoshoots. Ben er erg tevreden van maar word jammer genoeg niet gebruikt omdat deze te specifiek is.
Scherpe prijs: Body €725,-
Canon 85mm: Lens + Filter = €275,-
Als je ze beide koopt dan gaan ze beide weg voor de prijs van €925,-
Interesse ? Mail aub naar info@new-angle.be
Ik verkoop mijn Canon 5D Mark II en mijn Canon 85mm F1.8 lens + Uv filter ter berscherming.
Wordt verkocht inclusief alle attributen:
-Batterij
-lader
-Gebruiksaanwijzing
-Software dvd's
-Strap
-Bekabeling..
De body is in uitstekende staat mits enkele kleine gebruikssporen.
Ik ben eerste eigenaar van deze body en heb aankoopbewijs. Laatste tijd heeft deze als backup gedient en dus al een dik half jaar niet gebruikt. De lens is van uitstekende kwaliteit en heeft een bijkomende lenskap en uv filter en als kers op de taart is deze amper gebruikt geweest. Misschien maar enkele kleine fotoshoots. Ben er erg tevreden van maar word jammer genoeg niet gebruikt omdat deze te specifiek is.
Scherpe prijs: Body €725,-
Canon 85mm: Lens + Filter = €275,-
Als je ze beide koopt dan gaan ze beide weg voor de prijs van €925,-
Interesse ? Mail aub naar info@new-angle.be