VERKOCHT
Zoals de titel zegt verkoop ik mijn Olympus M.Zuiko Digital ED 14-150mm F4-5.6 II, een fantastoiche allrounder voor Panasonic en Olympus cameras. Dit is de nieuwe versie.
In onberispelijke staat met alle bijgeleverde accessoires (zonnekap, doos, boekjes, ...)
Extra bijgekochte accessoires: Olympus Lenstasje, en B+W 007 filter
Aangekocht op 01/04/2016 dus 4 maand oud, met factuur
Altijd gebruikt geweest met een filter, de best mogelijke namelijk B+W 007 Neutral Clear Protect MRC Nano XS-Pro Digital en die wordt erbij verkocht als 1 pakket.
Beste nieuwprijzen die ik kan vinden op het web is 640€ en +/-40€ voor de filter en 25 € voor het tasje, totaal 700€ dus.
Prijs: 450€, licht bespreekbaar.
Kan afgehaald en bezichtigd (Kortrijk/Ieper) of opgestuurd worden.
Reden verkoop: gedeeltelijk aan het overstappen op Fuji.
Zoals de titel zegt verkoop ik mijn Olympus M.Zuiko Digital ED 14-150mm F4-5.6 II, een fantastoiche allrounder voor Panasonic en Olympus cameras. Dit is de nieuwe versie.
In onberispelijke staat met alle bijgeleverde accessoires (zonnekap, doos, boekjes, ...)
Extra bijgekochte accessoires: Olympus Lenstasje, en B+W 007 filter
Aangekocht op 01/04/2016 dus 4 maand oud, met factuur
Altijd gebruikt geweest met een filter, de best mogelijke namelijk B+W 007 Neutral Clear Protect MRC Nano XS-Pro Digital en die wordt erbij verkocht als 1 pakket.
Beste nieuwprijzen die ik kan vinden op het web is 640€ en +/-40€ voor de filter en 25 € voor het tasje, totaal 700€ dus.
Prijs: 450€, licht bespreekbaar.
Kan afgehaald en bezichtigd (Kortrijk/Ieper) of opgestuurd worden.
Reden verkoop: gedeeltelijk aan het overstappen op Fuji.
Comment