splinternieuwe LENS SIGMA 70-300 mm f 4-5.6 DG MACRO (voor nikon)
lens met schitterende optische prestaties, zowel in tele-zoom als in macro-bereik !!!
Uitermate geschikt voor de beginnende experimenterende amateur makro-fotografie.
in een zotte bui gekocht op vakantie
met de bedoeling foto's te maken van de bloemetjes en de bijtjes op gran canaria;
had enkel mijn kit-lens mee; wou ook wat close-ups en wat makro-opnames;
30 foto's mee gemaakt, resultaat écht wonderlijk goed;
thuisgekomen deze lens nooit meer gebruikt, en daarna voor professionele doeleinden een originele NIKON makro-lens gekocht voor 900,- euro
heeft mij 195,- euro gekost;
kost nu in de handel tss de 149,- en de 179,-
je krijgt er gratis bovenop de (eveneens splinternieuwe) Circulaire Polarisatiefilter photochromic technology ultra HD CPL (58mm)
die 55,- euro gekost heeft!
samen 250,- euro;
MAG DUS NU WEG VOOR 50,- EURO - laatste kans
in originele verpakking, met garantiebewijs;
geen verzending;
enkel ophalen of ergens afspreken in brugge-gent-antwerpen
lens met schitterende optische prestaties, zowel in tele-zoom als in macro-bereik !!!
Uitermate geschikt voor de beginnende experimenterende amateur makro-fotografie.
in een zotte bui gekocht op vakantie
met de bedoeling foto's te maken van de bloemetjes en de bijtjes op gran canaria;
had enkel mijn kit-lens mee; wou ook wat close-ups en wat makro-opnames;
30 foto's mee gemaakt, resultaat écht wonderlijk goed;
thuisgekomen deze lens nooit meer gebruikt, en daarna voor professionele doeleinden een originele NIKON makro-lens gekocht voor 900,- euro
heeft mij 195,- euro gekost;
kost nu in de handel tss de 149,- en de 179,-
je krijgt er gratis bovenop de (eveneens splinternieuwe) Circulaire Polarisatiefilter photochromic technology ultra HD CPL (58mm)
die 55,- euro gekost heeft!
samen 250,- euro;
MAG DUS NU WEG VOOR 50,- EURO - laatste kans
in originele verpakking, met garantiebewijs;
geen verzending;
enkel ophalen of ergens afspreken in brugge-gent-antwerpen