Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT : canon G5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• VERKOCHT : canon G5

in perfecte nieuwstaat, aangekocht in België (Kortrijk).
    13 maand oud, ongeveer 3900 foto's genomen.
    ik was/ben er uiterst tevreden mee, maar na 1 jaar lidmaatschap van een fotoclub, stap ik over naar een DSLR.
    voor zij die meer info willen over dit toestel:

vraagprijs: 550 euro, inclusief 2de batterij.

edited: een fototasje hoort er natuurlijk ook bij.
    edited: momenteel gereserveerd to na het weekend, maar mail blijft mogelijk.

graag uw bod via mail.

mvg,
    Tom
    Canon 10D

Eventueel interesse... voor een kennis.
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Eventueel intresse in een d30? lenzen canon ef 28-105mm f/3,5-4,5 II usm, canon ef 75-300 IS usm, en een canon 50mm. OOk heb ik een speciale fotorugzak om alles in op te bergen met verschillende vakken. Ik doe dit toestel eventueel weg omdat ik terug naar kleiner toestel zou overstappen. Ik wil eventueel ruilen maar wel mits opleg want de 2 lenzen ( 75-300 en 28-105) alleen zijn al meer waard dan de canon g5. Indien het bod meevalt zal ik kijken. Ik zit tot zondag in luxenburg maar je kan gerust bericht achterlaten op 0478654707. Ik ben van brugge.
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

één mogelijke koper heeft het toestel gereserveerd tot na het weekend.

maar verder bod kan en is mogelijk via mail.
        @ blazor: ik denk nog even over je aanbod na. maar doe jij maar een voorstel via mail.

mvg,
        Tom
        Canon 10D

Comment

Originally posted by blazor
          Eventueel intresse in een d30? lenzen canon ef 28-105mm f/3,5-4,5 II usm, canon ef 75-300 IS usm, en een canon 50mm. OOk heb ik een speciale fotorugzak om alles in op te bergen met verschillende vakken. Ik doe dit toestel eventueel weg omdat ik terug naar kleiner toestel zou overstappen. Ik wil eventueel ruilen maar wel mits opleg want de 2 lenzen ( 75-300 en 28-105) alleen zijn al meer waard dan de canon g5. Indien het bod meevalt zal ik kijken. Ik zit tot zondag in luxenburg maar je kan gerust bericht achterlaten op 0478654707. Ik ben van brugge.
          indien interesse in een dsc V1, mag je me contacteren.

Comment

Originally posted by blazor
            Eventueel intresse in een d30? lenzen canon ef 28-105mm f/3,5-4,5 II usm, canon ef 75-300 IS usm, en een canon 50mm. OOk heb ik een speciale fotorugzak om alles in op te bergen met verschillende vakken.
            Zijn deze lenzen nog beschikbaar? Ik heb interesse.

Hesy

hesy.be
            BD0319BE

Comment

Working...
            X