Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Canon EOS 10D ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn Canon EOS 10D ...

    Niet dat ik 'em persé kwijt wil ... maar ik had graag eens gehoord hoeveel er voor wil geboden worden ...

    - Aangekocht bij Top-foto.de -- factuur dateert 15/03/2004

    - Shuttercyclussen : 2130 momenteel

    - Ik heb met geen enkel middel de sensor aangeraakt, ook nooit uitgeblazen ... omdat de sensor gewoon nog niet in die mate bevuild is dat ik het nodig acht om hem al te cleanen.Als het niet écht hoeft blijf je er beter AF ! (Op F22 zit er één donkere stip bovenaan midden de foto in blauwe lucht ... kan allicht gewoon weggeblazen worden, of handigaards kunnen dit wegcleanen)

    - Ik heb buitenshuis nooit een lens vervangen (gewoon om een minumum van stof in de camera te krijgen natuurlijk), altijd op m'n bureau lenzen eraf gehaald.

    - Ik ben er nooit naar motocrossen mee geweest of naar stranden ... enkel naar designmeubelzaken, of toonzalen van natuursteen.


    Dus zoals ik al zei ... hij moet NIET weg (misschien heb ik er wel spijt van)... maar als er mooie bedragen worden gegooid ... ... En de enige reden waarom ik dit overweeg is omwille van m'n laatste topic in het forum "Cameras&accesoires (10D kleurbalans ... vs D70)" ...

    Canon EOS 300V / EOS 10D - EF 28-90 DC II - EF 75-300 DC III - EF 24-85 USM

  • #2
    In de andere rubriek over kleurbalans geef ik nog een zetje.
    Maar eigenlijk zijn we allen twijfelaars.
    We zouden beter ons materiaal eens enkele weken swappen.
    The Sky is the limit. Digital Gigi

    Comment


    • #3
      Kan je dan de aankoopprijs vermelden of eventueel de prijs die je toch voor wil hebben.

      Comment


      • #4
        @Fabbe

        Ik heb voor de body 1449 euro betaald

        Update: Ik ga me in de eerste weken toch eerst eens zo'n D70 live testen ... es effen in de hand nemen ... vooraleer ik domme dingen doe ... ik besef ook wel dat een 10D nog steeds een klasse hoger is dan een D70.
        Canon EOS 300V / EOS 10D - EF 28-90 DC II - EF 75-300 DC III - EF 24-85 USM

        Comment


        • #5
          Originally posted by backing_vocal
          @Fabbe

          Ik heb voor de body 1449 euro betaald

          Update: Ik ga me in de eerste weken toch eerst eens zo'n D70 live testen ... es effen in de hand nemen ... vooraleer ik domme dingen doe ... ik besef ook wel dat een 10D nog steeds een klasse hoger is dan een D70.
          Doe maar gerust ,ik heb nog wat werk met mijn D30 onder de knie te krijgen ( en een beetje te sparen )

          Comment

          Working...
          X