VERKOCHT
Te koop van eerste eigenaar : Canon EF-S 17-55 F2.8 IS USM
Lens in onberispelijke staat.
Alles wordt geleverd in de originele dozen en met de volgende bijkomende gratis toebehoren (die niet standaard bijgeleverd zijn) :
- B+W 007 Clear Filter 77mm Multi-Coated XS-PRO filter op de EF-S 17-55 zoomlens (nieuwwaarde 107 EUR in 2009)
- Canon zonnekap (nieuwwaarde 30 EUR in 2009)
Vaste prijs : 450 EUR (huidige winkelprijs van de EF-S 17-55 F:2.8 is 694 EUR)
Reden van de verkoop : ik heb sinds april 2013 een full frame body en mijn 50D met de EF-S-lenzen bleef al die tijd onaangeroerd in de kast liggen.
Uiteraard is keuren en testen ter plaatse (regio Leuven - Aarschot - Diest) mogelijk.
Originele facturen ter inzage beschikbaar.
Enkel contante betaling bij afhaling (wordt niet verstuurd wegens te kwetsbaar & waardevol).
Bijkomende info & contact via PM.
Te koop van eerste eigenaar : Canon EF-S 17-55 F2.8 IS USM
Lens in onberispelijke staat.
Alles wordt geleverd in de originele dozen en met de volgende bijkomende gratis toebehoren (die niet standaard bijgeleverd zijn) :
- B+W 007 Clear Filter 77mm Multi-Coated XS-PRO filter op de EF-S 17-55 zoomlens (nieuwwaarde 107 EUR in 2009)
- Canon zonnekap (nieuwwaarde 30 EUR in 2009)
Vaste prijs : 450 EUR (huidige winkelprijs van de EF-S 17-55 F:2.8 is 694 EUR)
Reden van de verkoop : ik heb sinds april 2013 een full frame body en mijn 50D met de EF-S-lenzen bleef al die tijd onaangeroerd in de kast liggen.
Uiteraard is keuren en testen ter plaatse (regio Leuven - Aarschot - Diest) mogelijk.
Originele facturen ter inzage beschikbaar.
Enkel contante betaling bij afhaling (wordt niet verstuurd wegens te kwetsbaar & waardevol).
Bijkomende info & contact via PM.