Vanwege overschakeling naar L-lens mag m'n recent aangekochte Tamron 17-50 2.8 VC buiten.
Deze lens werd op 11 september aangekocht bij Kamera-Express te Wilrijk voor 420 euro.
Deze is nooit intensief gebruikt geweest en ligt al enkele weken opzij omdat ik dus een L-lens heb aangekocht.
OPGELET, dit is de VC-versie = Image Stabilisator!
De lens verkeerd gewoon in perfecte NIEUWSTAAT, net zoals je hem nieuw aankoopt in de winkel, maar dan met 90 euro korting!
Tevens geldt hier nog 4 jaar en 8 maanden garantie op!!
ALLES zit erbij zoals aangekocht in de winkel:
- originele doos met alle kartonnetjes, plastiekjes, ...
- Factuur van Kamera-Express
- 5 jarig garantie certificaat van Tamron
- de lens
- zonnekap
- Kenko 72mm Pro Digital UV Filter (extra bijgeleverd)
De prijs bedraagt VAST 280 euro vanwege de leeftijd & nieuwstaat. Dit bedrag is vast, ik aanvaard geen biedingen!
Uitgebreid te testen op Linkeroever met uw of mijn toestel of op te sturen in zeer stevige verpakking op kosten van de koper!
Foto's: zie 2dehands.be
Deze lens werd op 11 september aangekocht bij Kamera-Express te Wilrijk voor 420 euro.
Deze is nooit intensief gebruikt geweest en ligt al enkele weken opzij omdat ik dus een L-lens heb aangekocht.
OPGELET, dit is de VC-versie = Image Stabilisator!
De lens verkeerd gewoon in perfecte NIEUWSTAAT, net zoals je hem nieuw aankoopt in de winkel, maar dan met 90 euro korting!
Tevens geldt hier nog 4 jaar en 8 maanden garantie op!!
ALLES zit erbij zoals aangekocht in de winkel:
- originele doos met alle kartonnetjes, plastiekjes, ...
- Factuur van Kamera-Express
- 5 jarig garantie certificaat van Tamron
- de lens
- zonnekap
- Kenko 72mm Pro Digital UV Filter (extra bijgeleverd)
De prijs bedraagt VAST 280 euro vanwege de leeftijd & nieuwstaat. Dit bedrag is vast, ik aanvaard geen biedingen!
Uitgebreid te testen op Linkeroever met uw of mijn toestel of op te sturen in zeer stevige verpakking op kosten van de koper!
Foto's: zie 2dehands.be
Comment