Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon D30

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon D30

    Canon D30, in uitstekende staat.
    Toestel werd gekocht in Amerika, voor omgerekend 650 Euro (taksen ed inbegrepen) (nu goed twee maanden geleden.

    Ik doe het toestel van de hand omdat het een beetje teveel camera voor me is, ik zie me niet een hele dag rondlopen met deze camera rond mijn nek...

    Doe een aannemelijk bod, ik ben van Hasselt, je kan het toestel altijd eerst komen bekijken, en dat is gratis

    Toestel komt met dubbele lader, en twee batterijen...

    Reacties via mail alsjeblieft

  • #2
    Vussie, Staat toch nergens nieuw. Toestel wordt tot een jaar/half terug niet meer verkocht! Heb zelf een d30 en is stukken beter dan de 300d die ik met zen ..... buitengesmeten heb( plastieken bucht dat dat is). Aanrader, juist ietske prijs zekken want ik heb met 28mm evenveel betaald!. Grtz Kurt
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

    Comment


    • #3
      Tis niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik had specifiek gevraagd om reacties via mail te doen. En discussiëren over de prijs als je niet geïnteresseerd bent is niet toegelaten.

      Ik snap dit niet, waarom gebeurt dit iedere keer als ik iets te koop wil aanbieden?


      Lees de sticky, daar staat alles in...

      Nogmaals, no hard feelings...

      Comment


      • #4
        Heb je het toestel nu wel of niet nieuw gekocht. Tweedehands lijkt mij aannemelijk, maar omdat je er zelf niet over begint kan het natuurlijk ook een toestel zijn wat op de plank van de winkel is blijven staan. Graag duidelijkheid klok!

        Comment


        • #5
          Yo mannen

          Stuur dan verd*mme ne mail gelijk hij vraagt hé, dan weet je het direkt in plaats van al dien blah blah blah hier!

          En ik vind de prijs trouwens beetje te veel ... op eBay heb je voor € 50 meer een D60

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tony smeT
            Yo mannen

            Stuur dan verd*mme ne mail gelijk hij vraagt hé, dan weet je het direkt in plaats van al dien blah blah blah hier!

            En ik vind de prijs trouwens beetje te veel ... op eBay heb je voor € 50 meer een D60

            Tony, jij houd je niet aan de code. Ik heb het recht om meer duidelijkheid te vragen en niet dat mistige gedoe in de koopjeshoek. Ik ga hem daar niet voor mailen. Ik wil dat hij hier openheid van zaken moet geven. Jij daarentegen bemoeit je met de prijs en dat mag weer niet.

            Comment


            • #7
              Inplaatst van naar mekaar verwijten te gooien en te zitten vitten over de prijs leer eerst eens lezen wat hij schrijft en vraagt !!!

              Hij heeft er 650€ voor betaald en hij vraagt een aannemelijk bod !

              succes met de verkoop Klok ,niks van aantrekken zou ik zeggen !!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tony smeT
                Yo mannen

                Stuur dan verd*mme ne mail gelijk hij vraagt hé, dan weet je het direkt in plaats van al dien blah blah blah hier!

                En ik vind de prijs trouwens beetje te veel ... op eBay heb je voor € 50 meer een D60

                Simpel, als er openbaar geen blabla mag over verkocht worden is het een teken dat er iets duister aan de gang is, en is de transactie niet te vertrouwen.... dat is mijn idee erover.... Met al die geheimzinigheid in die koopjes hoek..... 'k had deze ad gisteren naar een maat doorgestuurd... maar op deze manier raad ik het ook niet verder aan aan iemand.
                de vraag die hier gesteld wordt is niet om de prijs naar beneden te krijgen, we zitten niet over de prijs te discutieren dat het ergens anders goedkoper kan aangekocht worden (so wath dan moet je maar op een ander gaan zien... no problems with).
                Maar dat er op zulke simpele vraag een antwoord meer kan komen, dat valt me tegen..... 'k had hier deze morgen ook op gereplyed in deze aard, 'k heb die reply gewist, omdat ik weet dat er hier toch zitten te discutieren omdat ze graag discutieren en de meeste discuties eindigen hier onzinnig.... maja als de discutie dan toch van wal steekt sluit ik me graag bij de mening van j@n aan.


                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Ja sorry, over die prijs had ik hier niet mogen zeuren, heb dat ondertussen via chat gedaan

                  Maar ik heb wel degelijk interesse...!

                  Comment


                  • #10
                    Hoop dat nu iedereen zijn zegje gedaan heeft.

                    Het toestel is tweedehands, off course. Ik heb em in Amerika tweedehands gekocht ven een amateurfotograaf, er zijn dus niet zoveel foto's mee getrokken als een professioneel toestel. Als iemand me zegt hoe ik het aantal shutter bewegingen kan uitlezen, dan zal ik die resultaten ook op het forum zetten.

                    Verdere vragen worden op het forum of via mail beantwoord, aan jullie de keuze. De exacte leeftijd van het toestel weet ik niet, zeker niet meer als twee jaar.

                    @JDM, spijtig dat je er zo over denkt, mijn bedoelingen zijn oprecht en er is naar mijn weten niks mis met het toestel, integendeel, het is in uitstekende staat.

                    En nu over naar de verkoop?

                    Comment


                    • #11
                      750 Euro voor de body met lens...

                      Comment


                      • #12
                        Over welke lens spreken we hier dan Klok ?

                        Greetz,

                        J.
                        johnvde

                        Comment


                        • #13
                          de 70-210 waarover hierboven sprake

                          Comment


                          • #14
                            De argwaan begint er bij mij toch ook in te sluipen hoor, mijn excuses daarvoor!
                            Maar je spreekt hierboven nergens over een 70-210, of er scheelt serieus iets met mijn ogen, en in je mail heb je het over een "canon 75-300 3.5-4.5 USM"

                            En trouwens, alsof een amateur-fotograaf niet veel foto's trekt

                            Comment


                            • #15
                              inderdaad rare affaire hier !
                              Ik zat ook te zoeken naar die 70-210 waarvan hierboven sprake ???????? Niemand kan deze affaire nog volgen denk ik...
                              NIKON D70
                              NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                              Comment

                              Working...
                              X