Ideaal voor de doe-het-zelver of knutselaar! Te koop omdat ik hem niet meer gebruik:
Een zelfgemaakte timelapserail gebaseerd op de Dynamic Perception stage 0.
Maw, ik heb alle onderdelen (buiten de rail) van het officiele merk gekocht en zelf in mekaar gestoken.
Hij werkt volledig, het is wel een echt do it yourself project!
De rail die ik heb gekocht van Igus is iets te zwaar, heb zelf de tijd niet om een lichtere te kopen en het systeem daarop te plaatsen.
Met deze setup kan je de typische sliding timelapse beelden maken.
Shoot-move-shoot for nachtelijke sequenties is ondersteund, en nog veel meer. (ramping, continuus,...)
Dit systeem kan de camera verticaal omhoog trekken.
Hier kan je hem in actie bekijken:
Wat krijg je allemaal:
Battery + charger
Motor + wheels etc
Belt
Tripod head + quick release
MX2 controller + custom made swiss case
Kill switches
Camera release cable
1 meter lange rail van Igus
Al deze onderdelen hebben mij nieuw meer als 700 euro gekost plus een hoop uren om hem te monteren.
Ik verkoop hem volledig in werkende staat en gemonteerd voor 500 euro of een goed bod! (is minder dan de helft van het officiele systeem)
Maw: camera erop zetten, parameters instellen en schieten maar!
Contacteer mij via PB indien interesse!
Een zelfgemaakte timelapserail gebaseerd op de Dynamic Perception stage 0.
Maw, ik heb alle onderdelen (buiten de rail) van het officiele merk gekocht en zelf in mekaar gestoken.
Hij werkt volledig, het is wel een echt do it yourself project!
De rail die ik heb gekocht van Igus is iets te zwaar, heb zelf de tijd niet om een lichtere te kopen en het systeem daarop te plaatsen.
Met deze setup kan je de typische sliding timelapse beelden maken.
Shoot-move-shoot for nachtelijke sequenties is ondersteund, en nog veel meer. (ramping, continuus,...)
Dit systeem kan de camera verticaal omhoog trekken.
Hier kan je hem in actie bekijken:
Wat krijg je allemaal:
Battery + charger
Motor + wheels etc
Belt
Tripod head + quick release
MX2 controller + custom made swiss case
Kill switches
Camera release cable
1 meter lange rail van Igus
Al deze onderdelen hebben mij nieuw meer als 700 euro gekost plus een hoop uren om hem te monteren.
Ik verkoop hem volledig in werkende staat en gemonteerd voor 500 euro of een goed bod! (is minder dan de helft van het officiele systeem)
Maw: camera erop zetten, parameters instellen en schieten maar!
Contacteer mij via PB indien interesse!
Moderator Note: Tweede foto te groot (meer dan 1024 pix.) en dus achter een link geplaatst. Zo laten of aanpassen.
Comment