Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

550d + sigma 17-70 f2.8-4 + battery grip + extra's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 550d + sigma 17-70 f2.8-4 + battery grip + extra's

    Omdat ik hem veel te weinig gebruik/gebruikt heb, verkoop ik mijn canon EOS 550D.

    Deze is aangekocht op 8 juni 2012 en heeft dus nog garantie tot 8 juni 2014. De camera is dus nog geen 8 maanden oud en bijgevolg nog in perfecte staat en heeft amper clicks op de teller.
    Samen met deze body komt er een Sigma 17-70 f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM Canon. Deze is gekocht op 14 juni 2012 en heeft extended garantie tot 14 juni 2015! Ook deze is uiteraard in perfecte staat en amper gebruikt.
    Bij de lens komt er ook nog een Hoya HMC UV filter, en een CPL filter. Ook de zonnekap zit er bij.

    Van zowel de body als de lens zijn nog alle dozen, boekjes, verpakkingen, garantiecertificaten enz aanwezig.

    Verder is er ook nog een extra batterij van het merk Jupio.

    Als laatste zit er bij de kit nog een battery grip van het merk Meike. Deze is heel bekend en van dezelfde kwaliteit als een canon grip. Ook hiervan is de doos enz er nog bij.

    De totaalprijs hiervoor was 1198 euro. Vermits al dit materiaal nog bijlange geen jaar oud is, had ik er graag nog een mooie prijs voor gekregen. Dit is echt heel goed materiaal, maar ik kom er spijtig genoeg nooit toe om het te gebruiken.
    Testen kan altijd na afspraak.

    Bieden via PM.
    Last edited by Coolcat; 5 februari 2013, 22:05.
Working...
X