- Nikon AF - F801 ( analoog ) semi professioneel / geweldige camera / perfect in orde /
- Nikon speedlight SB-24 ( analoge Nikon TTL, past op digitaal, maar dan manual, op de F801 uiteraard autom. / 4x penlight batterijen
- Nikon lens AF Nikor 28-85 mm / diafragma 3.5 – 4.5
- Sigma APO Hi Otek - AF 70 -300 mm – zoom lens / incl. Macro / f = 4.5 – 5.6
- Sigma Groothoek / 24 mm / f = 2.8 /
- lenzen hebben een vatting doorsnede 52 mm, en gebruikt op de Nikon F801
- Lenzen zijn absoluut schade vrij en technisch in orde
- Alles per stuk € 95; SB flitser € 55 / Voor de goede orde; de SB24 flitser behoorden tot de F801. Dit is geen digitale camera
- nieuw waarde vele malen hoger
Alles ziet er echt goed uit; autofocus, belichting, echt alles werkt nog perfect
edit:
Excuus; ik zag vandaag, dat ik een typefoutje heb gemaakt met de SB flitser; dat moet € 55 zijn.
Ik heb op alles heel veel mailtjes gehad, dank daarvoor. Ik zal alles persoonlijk beantwoorden; kan ff duren,
daar ik de zorg voor mijn partner heb.
groeten
Calisto
- Nikon speedlight SB-24 ( analoge Nikon TTL, past op digitaal, maar dan manual, op de F801 uiteraard autom. / 4x penlight batterijen
- Nikon lens AF Nikor 28-85 mm / diafragma 3.5 – 4.5
- Sigma APO Hi Otek - AF 70 -300 mm – zoom lens / incl. Macro / f = 4.5 – 5.6
- Sigma Groothoek / 24 mm / f = 2.8 /
- lenzen hebben een vatting doorsnede 52 mm, en gebruikt op de Nikon F801
- Lenzen zijn absoluut schade vrij en technisch in orde
- Alles per stuk € 95; SB flitser € 55 / Voor de goede orde; de SB24 flitser behoorden tot de F801. Dit is geen digitale camera
- nieuw waarde vele malen hoger
Alles ziet er echt goed uit; autofocus, belichting, echt alles werkt nog perfect
edit:
Excuus; ik zag vandaag, dat ik een typefoutje heb gemaakt met de SB flitser; dat moet € 55 zijn.
Ik heb op alles heel veel mailtjes gehad, dank daarvoor. Ik zal alles persoonlijk beantwoorden; kan ff duren,
daar ik de zorg voor mijn partner heb.
groeten
Calisto