Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K20D - D-BG 2 Battery Grip - 2 accu's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Pentax K20D - D-BG 2 Battery Grip - 2 accu's

    Wegens recente aanschaf van een K-5 en enkele primes, zoek ik een nieuwe thuis voor mijn:

    Pentax K20D body, met battery grip en extra accu (14,6 MP CMOS -sensor) -> VERKOCHT

    De camera en grip zijn in perfecte staat, gebruikt, maar zo goed als geen gebruikssporen. De K20D was vóór de K-7 het vlaggenschip van Pentax. Compatibel met alle K-mount lenzen van Pentax/Samsung/... Robuust dankzij een water- en stofdicht camerahuis. Een ideale upgrade voor wie méér wil ingrijpen in belichting, sluitertijden, lichtgevoeligheid,... maar desgewenst ook volautomatisch te gebruiken.

    De camera en grip komen met de originele verpakking, alle kabels, capjes, bodydop, handleidingen, blanco garantiekaart, een originele aankoopfactuur... kortom alles wat in de doos hoort te zitten. Op beide onderdelen rust nog anderhalfjaar FNAC-winkel-garantie.

    Indien nodig heb ik nog wel wat lenzen (van kitlens tot...) op overschot.

    Voor meer info: stuur gerust een berichtje of een mailtje. Uiteraard ben je van harte welkom om de camera uitgebreid te komen testen bij mij thuis in de buurt van Sint-Niklaas (koffie of pintje staan alvast klaar). Uiteraard is verzending ook mogelijk (kosten koper).

    Vraagprijs:
    - Body: € 350
    - Grip & extra accu: € 100 (onder voorbehoud van verkoop body)
    - Samen: €400

    Last edited by frederik9111; 5 augustus 2011, 12:33.
    Pentaxian in hart en nieren...
Working...
X