Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Nikkor 105 mm micro AF / 2.8 D

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Nikon ] Nikon Nikkor 105 mm micro AF / 2.8 D

---------------------------VERKOCHT 400 EURO_-----------------------

Objectief zowel voor portretfotografie als voor macro. Het is één van de beste lenzen gefabriceerd door Nikon. Het betreft de versie voorafgaand aan de huidige VR, waarbij de meeste fotografen deze toepassing trouwens niet weerhouden voor macrofotografie.

Het objectief is 5 jaar oud, maar zo goed als nieuw - zie foto. Er zijn geen krassen of gebruik sporen. Mijn apparatuur wordt steeds met de meeste zorg behandeld en altijd veilig opgeborgen. De lens werd trouwens beschermd door een filter, doch deze wordt niet verkocht.

Ik doe deze weg omdat ik een Nikkor 135mm D heb gekocht en mij niet langer focus op macro.

Wordt bovendien aangeboden met de aanvullende zonnekap HS14.

Kenners weten de prestatie van deze prachtige prime te waarderen. Een studie wees uit dat de ondervraagden dit objectief een 8.9 op 10 gaven, wat zeer hoog is.

De prijs van 450 euro lijkt hoog maar is de normale 2dehandse prijzen voor dergelijke kwalitatief hoogstaande lenzen die hun waarde behouden. Ik ben wel bereid tot onderhandelen, maar op belachelijke biedingen beneden de 400 euro wordt zelfs niet gereageerd.

Indien verzending, worden de tarieven van B-post toegepast.

Objectief staat eveneens te koop op marktplaats, 2dehands en fotobeurs met foto's
    Last edited by kristalsabrina; 9 maart 2011, 18:35. Reden: VERKOCHT
Working...
X