Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - fototas Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Canon ] Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - fototas Canon

Ik heb onlangs een vervanger voor mijn kitlens gekocht. Hierdoor is de kitlens overbodig geworden en verkoop ik deze.
    Het gaat om de 'eerste versie' - de versie die bij de EOS400D te vinden was. Optisch zijn er lichte gebruikssporen aan het rubber (van te gebruiken). Geen krassen of vlekken op het glas zelf en technisch ook 100% in orde.
    Er zit een filter bij (standaard day & night filtertje), en ook de EW-60C zonnekap wordt mee verkocht. Lensdoppen zitten er uiteraard ook bij.

Richtprijs +/- 50 euro voor alles - overeen te komen

Verder heb ik nog een Canon EOS schoudertas te koop. Beige stof, enorm degelijk gebouwd. Ideaal voor 1 body en 2 lenzen en accessoires als geheugenkaarten, batterijen, laders, flitslamp, ... kunnen er ook nog bij. De binnenkant is in te delen zoals je zelf wil.

Richtprijs +/-30 euro - overeen te komen.

Mailen kan naar dj_skyline111[at]hotmail.com of via pm.
    Last edited by skyline643; 5 februari 2011, 10:45.
    Canon EOS 60D -- Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS -- Tamron 10-24mm F3.5-4.5 DI II LD -- Tamron 28-75 F2.8 XR DI -- Sigma 120-400mm F4.5-F5.6 APO RF DG OS HSM -- Samyang 8mm F3.5 Fisheye

Re: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - fototas Canon

schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
    X