Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 100-300mm f/4 EX DG (Canon)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 100-300mm f/4 EX DG (Canon)

    Te koop!

    Sigma 100-300mm f/4 EX DG (Canon mount).

    De ideale lens voor fotografen die zowel een walk-around lens zoeken, maar tevens ook een lichtsterke en degelijke gebouwde lens met een groot zoombereik.
    Kwalitatief is de lens te vergelijken met de 70-200L van Canon maar dan met een groter zoombereik.
    Met deze lens is dus ook vanuit de hand te fotograferen en het is qua gewicht goed te doen om de lens mee te nemen tijdens een wandeling.

    De lens is perfect voor sport en natuurfotografie (specifiek voor vogelfotografie zou ik opteren voor meer mm).

    De lens is te gebruiken met een 1.4 converter (autofocus blijft dan gehandhaafd).

    Het betreft hier optisch een messcherp exemplaar.


    Let op! het betreft hier de DG versie (dit is de laatste nieuwe versie met de nieuwe "lenshuid" daar waar de vorige versies nogal eens last hadden van het loslaten van de huid, schilferen of losbladeren heeft deze versie daar totaal geen last meer van).
    Er zijn ook enkele optische verbeteringen aangebracht tov eerdere versies.

    Deze lens is 2 jaar oud en in werkelijk onberispelijke staat (nieuwstaat).
    Er is geen krasje of vlekje te bespeuren, ook niet op de body van de lens.
    De reden van deze onberispelijke staat is dat de lens bijna nooit gebruikt is.

    Voor verdere info. of specificaties van de lens verwijs ik u door naar google (bv: reviews van Fred Miranda).

    Ik verkoop de lens omdat ik me meer op macro en landschap wil toeleggen.

    Heeft u interesse, neemt u dan contact met mij op via mail.

    De lens wordt niet opgestuurd, u kunt de lens bij mij thuis onder het genot van een kop koffie uitgebreid komen testen.

    Vaste prijs van 575 euro, geen biedingen svp.


    Groeten uit de Voer.
Working...
X