Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tekentablet VERKOCHT VOOR 30 Euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tekentablet VERKOCHT VOOR 30 Euro

Wacom Volito in orginele verpakking en nieuwe staat voor de 1/2 van de prijs.
    Afhalen in Kontich bij Antwerpen.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Hey Digipics357,

Waarom doe je het weg? Werkt het perfect? Hoe oud is het?

http://www.theafricabug.com

Comment

Originally posted by Digipics357
      Welk formaat?
      ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Originally posted by Annetje
        Originally posted by Digipics357
        Welk formaat?

Wacom Volito duidt op een A6-formaat...groot genoeg als je het mij vraagt

Stef

Comment

Heb daarnet gemaild naar Digipics357, en ik woon in Mechelen; dat is binnen het halfuur van Kontich.
          Wat mij betreft is die dus nu al 'gekocht'.

Als beloning voor mijn 300ste post (misschien krijg ik zelfs korting ).

Peter

Comment

Sorry aan al de wachtenden, maar ik ontving de eerste mail om 8.40 AM
            het lijkt me logisch dat ik deze persoon de voorkeur geef.
            Ondertussen zijn er al 4 wachtenden, en zoals steeds is het aan de snelle beslissers.

Volgende keer meer geluk.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
            X