Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotomateriaal: AF-S DX 35 mm 1.8G - Peleng 8 mm Nikon mount - Grip MB-D80

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Nikon ] Fotomateriaal: AF-S DX 35 mm 1.8G - Peleng 8 mm Nikon mount - Grip MB-D80

Beste geïnteresseerde,

Bij deze stel ik volgende zaken te koop:

- AF-S DX NIKKOR 35mm F/1.8G: lichtsterke lens in perfecte staat, analoog aan een 50mm voor op DX toestellen. Inclusief originele verpakken en toebehoren (doppen, lensbuidel,...), aangekocht op 24-10-2009 in Studio 73 te Turnhout, dus nog meer dan een jaar garantie. Ik had hier nog graag € 150 voor ontvangen.

- Peleng 8 mm - Nikon mount: zeer betaalbare fisheye, let wel op: volledig manueel in te stellen! Aangekocht via peleng8.com op 20-11-2009. Verkeerd nog in perfecte staat, komt inclusief alle toebehoren (lensdoppen + verstevigde lensbuidel). Ik had hier nog graag € 220 voor ontvangen.

- Nikon MB-D80 battery grip: de originele battery grip voor de nikon D90. Komt inclusief originele verpakking en houder voor 6 AA batterijen. Aangekocht op 23-02-2010 in Studio 73 te Turnhout, dus nog anderhalf jaar garantie. Ik had hier nog graag € 100 voor ontvangen.

Reden van verkoop: budget vrijmaken voor nieuw speelgoed (Sigma 8-16). Deze spullen heb ik vrij recent aangekocht maar worden niet enorm veel gebruikt dus mogen bij deze de deur uit. Ben steeds de oorspronkelijke eigenaar (dus geen 3e hands) en de verschillende spullen werden met uiterste zorg behandeld.

Voor meer informatie (foto's, etc...): steeds bereikbaar via PM.

Bij verkoop: af te halen in Leuven, Turnhout of Antwerpen. Verzending op kosten van eventuele koper.

Vriendelijke groeten,

Jan

ALLES IS VERKOCHT, DANK VOOR DE INTERESSE EN VLOTTE AFHANDELING
    Last edited by Strakkejakke; 2 augustus 2010, 18:28.
Working...
X