Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imacon Flexframe 4040 + Hasselblad materiaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Ander Merk ] Imacon Flexframe 4040 + Hasselblad materiaal

Beste BDers,

Ik heb een Imacon FlexFrame 4040 in mijn kast, en eigenlijk niet genoeg tijd om die te gebruiken.

16 MP basisresolutie, met multi-shot (4 beelden voor betere kleurweergave) en micro-step (16 beelden voor 64 MP resolutie).

Hij is hobbystisch gebruikt, maar een paar lichte gebruikssporen op de lak.
    Hij is net terug van Hasselblad Denemark voor een algemene controlebeurt, en heeft daarvoor 6 maanden garantie erop (factuur van Calumet Antwerpen aanwezig).

Firewire kabel, SCSI controller, SCSI kaart(getest ok voor PC en Mac), software, eventueel ook een Mac G3 met 1GB RAM zitten erbij. Een Adaptec SlimSCSI zit er ook bij: met een laptop voorzien van PCMCIA, kan het toestel op het veld gebruikt worden.

De adapter vanwaar ik in bezit ben is voor Hasselblad V. In feit, ik heb de achterwand gebruikt met een Hasselblad EL/M chrome: degelijke staat, goed werkend. Als toebehoor, heb ik een Hasselblad zoeker 45° (met lichtmeter).
    Lenzen: Hasselbad Distagon 60mm f:3.5 CF T* met zonnekap, heel goede staat (glas perfect, sluiter nauwkeurig, enkele gebruikssporen); Hasselblad Sonnar 250mm f5.6 C T* met zonnekap), ook heel goede staat; 'extension tube' 55mm.

Voor de prijs is de gravitatiepunt rond de 1.500eur voor de achterwand, maar van belang zijn de mogelijke combinatie’s met de rest van het materiaal.

Voorlopig maar voor de forumleden! PB voor meer details.

Vriendelijke groeten,

Benedetto

Last edited by soriani; 2 augustus 2010, 22:13. Reden: eerste een laatste prijsverlaging
    zoekend...

Re: Imacon Flexframe 4040 + Hasselblad materiaal

schopje
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
    X