Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 100mm f/2.8L IS macro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Canon ] Canon EF 100mm f/2.8L IS macro

Verkocht

Na veel nadenkwerk en twijfels heb ik toch besloten om deze lens te verkopen.
    Ik verkoop deze vlijmscherpe lens om de nieuwe 70-200 2,8 te financieren.

Heb deze aangekocht om voornamelijk portretten te maken met verbluffende IS die hier aanwezig is en mezelf te verdiepen in de macrofotografie. Dit laatste heb ik amper gedaan en vandaar de keuze om te verkopen.

Heb deze eind december gekocht bij foto rubens te wilrijk, dus er is nog meer dan 1,5 jaar garantie aanwezig op deze lens.

Alles zit erbij wat er bij de aankoop bijzat, inclusief factuur van 819 euro. Er heeft van dag 1 een B+W 67mm MRC filter opgestaan en deze zou ik graag mee verkopen.

De lens is werkelijk nog in perfecte staat, geen schrammetje te bespeuren!

Hier enkele die ik met deze lens heb genomen. Sommige van de foto's heb ik laten uitvergroten op canvas en zijn schitterend!:
    Deel 1
    Deel 2
    Macro

Deze lens kan bezichtigd en getest worden tijdens het weekend en vakanties in Edegem(Antwerpen) en tijdens schoolweken in Gent.

Doe een zinnig bod via PM of email en ik contacteer u zo spoedig mogelijk terug!
    Last edited by JelleVerherstraeten; 1 juli 2010, 19:54. Reden: reservatie
    -Jelle l Sony A7R V - Sony FE 16-35 GM - Sony FE 24 GM - Sony FE 24-70 GM - Sony FE 55 F/1.8 - Sony FE 85 GM - Sony FE 90 macro - Sony FE 70-200 GM
Working...
X