Hoi Allen,
Gezien ik mij binnenkort een semi-professioneel toestel met bijhorende lenzen ga aanschaffen, komt mij huidige Nikon D60 te koop.
Concreet:
- Body D60 (is nog te koop in de winkel op dit moment) 10 MPixel met excellent beeldkwaliteit (zie vb)
- Kitlens Nikkor DX 18-55 VR voor landschap, groepsfoto's, architectuur etc..
- Telelens NIkkor DX 55-200 VR voor portret, snapshots, sport, dieren etc..
- Superscherpe prime (vaste brandpuntsafstand) Nikon AF-S 35mm F1.8G DX voor oa full body foto's.
- Tas, filters (1 UV filter & 1 polarisatiefilter), afstandbediening voor op statief krijg je erbij.
Ronde prijs: 750,00 € met prime, €610 zonder primelens (op dit moment is alles nog nieuw te koop voor >1000€
Bij interesse, graag een seintje via daan_moreels@hotmail.com
Gr, Daan
Voorbeelden van foto's genomen met dit toestel & lenzen:
genomen in dec2009
genomen enkele dagen terug:
Gezien ik mij binnenkort een semi-professioneel toestel met bijhorende lenzen ga aanschaffen, komt mij huidige Nikon D60 te koop.
Concreet:
- Body D60 (is nog te koop in de winkel op dit moment) 10 MPixel met excellent beeldkwaliteit (zie vb)
- Kitlens Nikkor DX 18-55 VR voor landschap, groepsfoto's, architectuur etc..
- Telelens NIkkor DX 55-200 VR voor portret, snapshots, sport, dieren etc..
- Superscherpe prime (vaste brandpuntsafstand) Nikon AF-S 35mm F1.8G DX voor oa full body foto's.
- Tas, filters (1 UV filter & 1 polarisatiefilter), afstandbediening voor op statief krijg je erbij.
Ronde prijs: 750,00 € met prime, €610 zonder primelens (op dit moment is alles nog nieuw te koop voor >1000€
Bij interesse, graag een seintje via daan_moreels@hotmail.com
Gr, Daan
Voorbeelden van foto's genomen met dit toestel & lenzen:
genomen in dec2009
genomen enkele dagen terug: