Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ikelite Nikon D80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ikelite Nikon D80

    Wegens aankoop nieuw toestel


    Ongeveer in totaal 2 maanden gebruikt en in zomer 2007 aangeschaft, nog in perfecte staat



    reviews over het toestel op volgende link : http://http://www.ikelite.com/web_pa...lr_dttl80.html



    ook te bereiken via : stefaniereynaert_@hotmail.com




    ----> Meer informatie specifiek nog te vinden over heel het toestel hieronder:


    Verkoop Ikelite D80 behuizing





    8” Dome port 5510.45
    Dome body 5510.28



    Prijs toen ik het in augustus 2007 gekocht heb =

    voor onderwaterhuis en de poort en lensbehuizing was het een totaal van €1796,00.

    daarbij kocht ik ook de koffer om je materiaal veilig in op te bergen als je ergens naartoe gaat of simpelweg als je het thuis ergens zet. Dit zodat er geen stof of andere ongewenste dingen aan kunnen komen. Deze Koffer 2700 wheels was toen €230,00.

    ----> een totaalbedrag kwam toen inclusief BTW op €2025 met 1 jaar garantie.



    Prijs waarvoor ik het onderwaterhuis nu te koop aanbiedt =

    - Ikelite D80 behuizing
    8” Dome port 5510.45
    Dome body 5510.28

    (de lens die ik er vooral mee gebruik is de NIKKOR 18-135mm)

    ----> de Dome die ik nu in mijn bezit heb is degene die je hier vanonder ziet (de 5510.45) en deze kun je met gelijk welke lens gebruiken, van fish-eye tot standaard lens. Deze is de duurste van alle dome’s omdat je deze nooit meer hoeft te veranderen. Dus als je andere lenzen wilt aanschaffen moet je niet veranderen van Dome (wat anders wel zeer kostelijk zou uitkomen). Het onderste deel is de Port cover en deze kan naargelang de lens soms wel veranderd worden, maar deze is zeer goedkoop om aan te schaffen. Maar als je bijvoorbeeld met een zoom lens zou werken heb je eerder deze helemaal links in de afbeelding hieronder nodig. Je moet maar laten weten welke lenzen je denkt te gebruiken en dan geef ik je een link waar je de mogelijke poorten kunt aanschaffen tegen minieme prijs.




    Voor het onderwaterhuis, poort en lensbehuizing vraag ik een €1200.

    Moest je ook geïnteresseerd zijn in de koffer komt er slechts een €50 extra bij waardoor het op een totaal van €1250 zou komen.

    Daarbovenop krijg je ook nog een gratis leash om jezelf vast te maken aan het onderwaterhuis zodat je hem zeker niet kwijt kunt spelen in het water.

    Wanneer je het onderwaterhuis koopt krijg je ook de nodige uitleg over hoe het toestel werkt, hoe je het moet verzorgen en hoe alle functies in elkaar zitten. Daarnaast kun je ook altijd met eender welke vragen afkomen waarbij ik je zo goed mogelijk van hulp zal trachten te zijn. Er is niets van schade aan het onderwaterhuis, dit mag voor het kopen zelf nog eens gecheckt worden.
Working...
X