***VERKOCHT***
Omdat ik overstap naar fullframe verkoop ik mijn trouwe Sigma 30mm f1.4.
Het was mijn beste lens, wegens de scherpte, de breedhoek (breder dan Nikon 50mm & 35mm op DX), kleuren en natuurlijk de lichtsterkte met maximaal diafragma van f1.4 - schitterende scherptediepte en scherpe foto's bij weinig licht. Zeer veelzijdige lens.
Er bestaat geen Nikon variant voor dezelfde prijs, dus een unieke lens. En bovendien een goed exemplaar, geen problemen met AF.
In perfecte staat, altijd filter op gezeten en met zorg behandeld.
Compleet met doos, dopjes, zonnekap en draagtas.
Een parel van een lens, die ik binnenkort helaas niet meer kan gebruiken.
Dankzij interne AF motor, werkt deze lens op àlle Nikon digitale DX bodies, met lichtmeting én autofocus: D40, D40x, D50, D60, D70, D3000, D5000 D80, D90, D100, D200, D300
Vraagprijs = 235 euro
Omdat ik overstap naar fullframe verkoop ik mijn trouwe Sigma 30mm f1.4.
Het was mijn beste lens, wegens de scherpte, de breedhoek (breder dan Nikon 50mm & 35mm op DX), kleuren en natuurlijk de lichtsterkte met maximaal diafragma van f1.4 - schitterende scherptediepte en scherpe foto's bij weinig licht. Zeer veelzijdige lens.
Er bestaat geen Nikon variant voor dezelfde prijs, dus een unieke lens. En bovendien een goed exemplaar, geen problemen met AF.
In perfecte staat, altijd filter op gezeten en met zorg behandeld.
Compleet met doos, dopjes, zonnekap en draagtas.
Een parel van een lens, die ik binnenkort helaas niet meer kan gebruiken.
Dankzij interne AF motor, werkt deze lens op àlle Nikon digitale DX bodies, met lichtmeting én autofocus: D40, D40x, D50, D60, D70, D3000, D5000 D80, D90, D100, D200, D300
Vraagprijs = 235 euro
Comment