Onnozel als ik ben .... koop ik mij daarnet in de Carrefour een compleet assortiment aan printerinkten van Canon voor mijn fotoprinter .... kom ik thuis - het zijn allemaal de verkeerde !!!
Als kers op de taart had ik mijn kasticketje al weg gesmeten in een of andere vuilbak op de parking van de Carrefour, dus ik kan ze niet terug brengen ook niet.
Dus bij deze - te koop - nieuw, volledig sealed en nog nooit gebruikt
1 x Canon CLI-8Y (nummer 8 YELLOW)
1 x Canon CLI-8PM (nummer 8 Magenta)
1 x Canon CLI-8PC (nummer 8 cyan)
1 x Canon CLI-8BK (nummer 8 zwart)
1 x Canon PGI-5BK (nummer 5 zwart)
Gaan liefst weg in pakket maar ik kan me schikken ...
Prijs, liefst zo hoog mogelijk maar ik ga van zijn leven toch de nieuwprijs niet krijgen
Dus doe een goed bod en ze zijn van u ...
Wordt liefst opgehaald maar kan uiteindelijk ook verzonden worden, ik zou dan het liefst van al verzenden via taxipost ... kwestie van beetje overzicht te hebben .. rates zijn te vinden op die mannen hun website
Bij vragen -> contacteer me maar
Als kers op de taart had ik mijn kasticketje al weg gesmeten in een of andere vuilbak op de parking van de Carrefour, dus ik kan ze niet terug brengen ook niet.
Dus bij deze - te koop - nieuw, volledig sealed en nog nooit gebruikt

1 x Canon CLI-8Y (nummer 8 YELLOW)
1 x Canon CLI-8PM (nummer 8 Magenta)
1 x Canon CLI-8PC (nummer 8 cyan)
1 x Canon CLI-8BK (nummer 8 zwart)
1 x Canon PGI-5BK (nummer 5 zwart)
Gaan liefst weg in pakket maar ik kan me schikken ...
Prijs, liefst zo hoog mogelijk maar ik ga van zijn leven toch de nieuwprijs niet krijgen

Dus doe een goed bod en ze zijn van u ...
Wordt liefst opgehaald maar kan uiteindelijk ook verzonden worden, ik zou dan het liefst van al verzenden via taxipost ... kwestie van beetje overzicht te hebben .. rates zijn te vinden op die mannen hun website
Bij vragen -> contacteer me maar