Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Lenzen in perfecte nieuwstaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Lenzen in perfecte nieuwstaat

************ALLES VERKOCHT ***************

Dag,

wegens gebrek aan tijd en omdat ik het een zonde vind dat dergelijke lenzen niet gebruikt worden verkoop ik een aantal lenzen.
    Voor de rappe beslissers dus. Alles kan dus perfect worden getest want materiaal is 100% in orde als nieuw. Een aantal van de lenzen zijn gekocht via BD maar zijn allemaal super recent waarvan nog een aantal met garantie.
    Bij alle lenzen is zonnekap erbij. Soms is deze echter apart aangekocht geweest. Allen zijn voorzien van een gepaste BW UV filter MRC die in de prijs is inbegrepen (en deze laatste kost dus ook wel wat!). Ik denk dat ik van alles nog de originele verpakking hebt (moet ik nog eens nazien).

Reeds gereserveerd
    • Canon 17-40 L f4 incl. b&w Slim line filter + Zonnekap  425 euro VERKOCHT aan Marxje
    • Extender 1.4 + 225 euro + Factuur van December 2008----> VERKOCHT aan Doxke
    • Canon 50 f1.4  240 euro Met zonnekap maar zonder Filter met factuur van Juli 2008 ----> VERKOCHT aan Frank
    • Canon 100mm Macro f2. 8  380 euro VERKOCHT aan Frank
    • Canon 70-200 L f4 IS + BW MRC filter + Zonnekap + Pouche + factuur (van 2008) 800 euro --> VERKOCHT aan Stocky
    • Canon 85 f1.8 + Aparte zonnekap Canon maar zonder Filter. lens is van januari 2008 maar geen factuur 255 euro ---> VERKOCHT aan Matthias

Lenzen kunnen worden ter plaatse getest of kunnen worden opgestuurd op risico van de koper. Alles is origineel Canon. Prijzen zijn vast.
    Meer info mail me of Bel op 0497/511190.
    Last edited by Vanin; 8 juni 2009, 11:08. Reden: Reservaties
Working...
X