Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 40D - BG-E2-grip - Genuine BP-511 - fake BP-511

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Canon ] Canon 40D - BG-E2-grip - Genuine BP-511 - fake BP-511

Ik verkoop mijn body, grip en batterijen, omdat ik ga overstappen op een 5D mark 2.
    Ik heb volgende te koop aangeboden:

1) Canon EOS 40D: Ik verkoop deze om een 5D mark 2 te kunnen kopen. Doet me echt pijn deze te verkopen. Ik hield deze liever bij als reserve, maar dan wordt het te duur.
    Hij is in perfecte staat, misschien wat krasjes op de flitsaansluiting (normaal). Deze heeft op de kop, juist nagekeken, 18825 clicks. Deze komt met nog een jaar en 1 maand garantie. Is gekocht bij Media Markt antwerpen. Komt met de doos, papieren, cd-roms, garantiebewijzen, oplader, batterij, usb-kabel, alles wat er bij zat bij aankoop.
    Ik vraag €500. momentele winkelprijs is €660. Deze is verkocht!

2) BG-E2-grip. Deze grip is geschikt voor alle xxD-toestellen van Canon (10d,20d,30d,40d en 60d). Is amper 3 maanden oud. Deze komt met doos, papieren en 6*AA batterijhouder. Vraagprijs: €110

3) 2 batterijen van het type BP-511. Er is 1 genuine, dus een echte Canon-batterij en een fake BP-511. Ook 3 maanden geleden gekocht samen met aankoop grip.
    Vraagprijs: 55 euro en je krijgt de fake er gratis bij. Verkocht!

4) De grip en de extra batterijen zijn nog niet verkocht. Voor €150 heb je alles wat ik nog heb. Dat is dus: 1 grip BG-E2 + 1 echte batterij + 1 faka batterij (die eigenlijk niet slecht is).

Liefst handel ik het zonder postgedoe af en kan er afgehaald en getest worden in Gent. Alles komt met de doos en toebehoren.
    Ik wil nog eens benadrukken dat alles perfect werkend is en dat ik hem liever had gehouden als reserve.
    Een bod kan gedaan worden via PM
    Als je graag foto's had gehad, dan stuur je maar een PM.
    Last edited by JelleVerherstraeten; 2 juni 2009, 23:03. Reden: Verkocht item
    -Jelle l Sony A7R V - Sony FE 16-35 GM - Sony FE 24 GM - Sony FE 24-70 GM - Sony FE 55 F/1.8 - Sony FE 85 GM - Sony FE 90 macro - Sony FE 70-200 GM

Re: Canon 40D - BG-E2-grip - Genuine BP-511 - fake BP-511

schopje

hesy.be
    BD0319BE

Comment

Working...
    X