Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24-70mm f2.8 EX DG Macro (Nikon)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sigma ] 24-70mm f2.8 EX DG Macro (Nikon)

    Lens in nieuwstaat, 4maand oud, weinig gebruikt.
    Ik doe de lens weg omdat ik veel liever met een vaste lens fotografeer en deze dus niet nodig hebt. Testen / ophalen te Gent of Oostende.

    Zonnekap, originele doos + papieren + lenszakje en lensdoppen zitten erbij.

    Ik zou er nog graag 375 euro voor krijgen.


    Deze universele zoomlens met een bereik van 24mm supergroothoek tot 70mm tele heeft een hoge lichtsterkte van F2.8 over het gehele zoombereik.
    Dit objectief is ook voorzien van Sigma’s nieuwe SML (Super Multi Layer) coating om de inwendige reflecties en reflecties welke worden veroorzaakt door de digitale sensor nog beter te onderdrukken. Het objectief is voorzien van 2 SLD elementen, 1 gegoten- en 2 hybride asferische lenselementen die zorgen voor een zeer goede correctie van de verschillende aberraties en garanderen een zeer hoge optische kwaliteit. Het objectief heeft een kortste instelafstand van 40 cm over het gehele zoombereik waarmee macro foto’s met een vergrotingsmaatstaf van 1:3.8 mogelijk zijn. Het objectief is tevens voorzien van een Dual Focus (DF) systeem wat het wisselen tussen AF en MF vergemakkelijkt. Tevens biedt het DF systeem het voordeel dat de brede scherpstelring niet meedraait tijdens de AF wat de handligging van het objectief ten goede komt. De frontlens draait niet mee tijdens het scherpstellen wat een voordeel is bij het gebruik van polarisatie- en trucfilters. Het objectief wordt compleet met een effectieve bloemvormige zonnekap geleverd.
Working...
X