Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Media Store & Viewer M80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Media Store & Viewer M80

    Voor een reis vorig jaar had ik mij een M80 gekocht, maar momenteel is deze minder in gebruik wegens minder noodzaak aan 80gigabyte storage backup + review mogelijkheden.

    Toestel is in perfecte staat met nog originele beschermingsplastic over de display.

    Wat ik goed vind aan dit toestel versus andere merken:
    - zeer lichtrijke high resolution display (zeer mooi + zoom mogelijkheden)
    - ondersteuning RAW (!), JPEG, TIFF, MPEG 1, 2 & 4, MP3 and WAV !
    - werkt op dezelfde canon battery zoals in een 10D/20D/30D/40D/50D
    (makkelijk omdat meeste mensen daarvan dan ook vb 2 battery's mee hebben of een lader meenemen)
    - toestel kan viewen, backuppen, foto roteren, een animatie van foto's afspelen met muziek op achtergrond, je kan er film op kijken op de vlieger onderweg naar uw bestemming
    - onderaan het toestel kan je netjes een SD en CF kaart in kwijt, blijven niet uitsteken zoals bij sommige low end varianten van dit toestel
    - toestel start netjes op en sluit netjes af, net zoals een canon camera ;-)

    Nieuwprijs 9 maand geleden was rond de 675 €, nu is de nieuwprijs 548 € bij fotokonijnenberg. Gelieve een bod uit te brengen indien je interesse hebt.

    Hieronder vind je even de officiële specificaties opgegeven door Canon
    -----------------------------
    The Media Storage M80 feature:

    80 GB hard disk
    3.7” ultra-bright TFT screen with 160º viewing angle
    CF and SD card reader
    USB 2.0 Hi-Speed connection
    Support for multiple image, video and sound file formats, including Canon RAW, MPEG, MP3 and WAV.
    Extended PictBridge functionality
    4 – 8 digit image file password protection
    1/8” audio-out headphone jack

    Review:

    Imagination is more important than knowledge...
    http://www.kiekje.be
Working...
X