Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D60+18/55VR+55/200VR+ ... Starterskit [VERKOCHT]

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Nikon ] D60+18/55VR+55/200VR+ ... Starterskit [VERKOCHT]

Wegens overstap naar Canon 5D verkoop ik een volledige Nikon starterskit.

Nikon D60 + tweede Nikon batterij van 14/07/08, dus nog meer dan een jaar garantie inclusief alle toebehoren en papieren
    Nikon 55/200 VR + Nikon NC beschermingsfilter van 04/04/09, bijna nog twee jaar garantie, hier zitten de lenstas en zonnekap standaard bij + papieren
    Nikon 18/55 VR + Nikon NC beschermingsfilter + Nikon zonnekap + Nikon lenstas van 04/04/09, bijna nog twee jaar garantie + papieren
    Nikon D60 Training DVD Een goede cursus voor beginners
    Nikon DK-21M oculairvergroter
    Sandisk Extreme III SDHC 8Gb
    Alles is in perfekte staat met alle toebehoren zonder gebruikerssporen. Het enige wat ontbreekt is de NL handleiding van de D60, maar ik kan deze meegeven als PDF op een DVD en er nog een aantal interessante eBooks en films over fotografie bijzetten. De handleiding op papier is trouwens besteld en wordt u gratis nagestuurd van zodra ik ze binnen heb.
    Afhalen te Kortrijk, nu zondag kan ik het ook brengen indien niet verder dan Antwerpen en niet in de grote steden.

Nieuwprijs kit + batterij + 2 filters + zonnekap + lenstas + DVD + Oculair + geheugen bij Konijn = 701+41+30+30+12+9+25+29+66 = 943 (klik links voor prijzen en info)

VERKOCHT

Ik heb trouwens ook nog deze 80/400 te koop.
    Last edited by Luna-L; 10 mei 2009, 14:19.
    Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.
Working...
X