Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor lenzen + kapotte flits te koop/ruil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Nikkor lenzen + kapotte flits te koop/ruil

    Hoi,

    Mogen de deur uit wegens te weinig of dubbel gebruik:

    * Een Nikkor AF-S 18-70mm IF ED etc., de bekende kitlens. In zeer goede staat, inclusief zonnekap en dopjes. Een paar stofjes achter het voorste element (redelijk standaard :-) ), niet te merken op foto's. Mag weg vanaf 130, meer mag ook :-)

    * Een Nikkor AF 50mm f/1.4 D. Inclusief zonnekap, dopjes en origineel doosje. Uitstekend als portretlens op DX-bodies, uitstekend als snelle 50mm op al de rest. Hier had ik graag nog 200 euro voor.

    * Een defecte SB-600. Is 10cm gevallen (uit tasje gegleden), volgens Procirep is het mainboard stuk maar de lamp nog intact. Reparatiekosten leken me te hoog, dus als iemand het ding wil hebben voor onderdelen... (gaat niet volledig gratis weg: het moet nog de moeite zijn om hem te gaan ophalen bij de reparateur ;-)

    Ruilvoorstellen (met of zonder opleg langs mijn kant) zijn ook altijd welkom: concreet zoek ik nog naar een deftige tele (liefst een snelle, bv. Nikkor 180mm/2.8ED of 80-200mm schuifzoom, maar mag desnoods ook een 55-200VR zijn), een deftige flitser (SB-800) en een tamron 17-50mm.

    Laat maar iets horen via PB...

    Alles is te bezichtigen en uit te proberen in regio Leuven of Heist-o/d-Berg.

    Groetjes,
    --
    Bart
Working...
X