Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Calumet UV Filter 72mm + Crumpler fototas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Calumet UV Filter 72mm + Crumpler fototas

Hallo iedereen,

ik doe het volgende weg:
    • Calumet UV Filter 72mm

Info: http://www.calumetphoto.com/item/HF72208/

Gekocht in juli 2008 bij Calumet in San Francisco. De filter is nooit gebruikt geweest en de doos is maar 1x open geweest, namelijk om vast te stellen dat ik een 67mm filter moest hebben ipv een 72mm . En dat had ik pas door toen ik al weg was uit SF.

Vraagprijs: 20 euro of doe een bod (excl. eventuele verzending).

• Crumpler Foto tas (wellicht That bag) Er is een bod van 20 euro.

Aangekocht in de Fnac op 14/08/2007 (dus nu een goed anderhalf jaar oud) en ook nauwelijks gebruikt. De aankoopprijs was 49,99 euro en het aankoopbewijs is nog beschikbaar (indien hier 2 jaar garantie op zou zijn, want ik heb er feitelijk geen idee van). Heel snel na aankoop had ik meer materiaal mee dan in de zak kon en aangezien ik me veel met de fiets beweeg was de zak niet zo ideaal. Handig om mee op wandel te gaan met weinig materiaal. 3 compartimenten met verstelbare tussenschotjes. Goed genoeg om een DSLR, 1 extra lens en een flits of 2 lenzen mee te nemen. Er is ook een voorzakje aan waar je memory cards en wat kabels kan steken.

Vraagprijs: 20 euro of doe een bod (excl. eventuele verzending).

Er is geen combinatie-verplichting of zo. Van beide zaken verkies is bij voorkeur afhaling of onderling afspreken (Gent & omstreken), maar verzenden kan dus ook (op kosten van de koper).

Interested? Contacteer me via PM.

Mvg,
    Pol
    Last edited by Pol de Crossmol; 5 januari 2009, 09:29.
Working...
X