Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon A650is

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon A650is

Canon powershot A650 IS

belangrijkste specs:

12.1 Megapixels
    Sensor size 1/1.7 " (7.60 x 5.70 mm, 0.43 cm²)
    Pixel density 28 MP/cm²
    Sensor type CCD
    Optische zoom: 35-210mm (=6x)
    digitale zoom: 4x
    9 points auto focus
    Aperture range F2.8 - F4.8
    Min shutter 15 sec
    Max shutter 1/2000 sec
    Movie Clips Yes, 640 x 480, 30/15fps, 320 x 240, 60/30/15 fps, 160 x 120 15 fps, audio

Canon PowerShot A650 IS digital camera specifications: Digital Photography Review

Reden waarom weg: Ik had deze camera gekocht om te beginnen met fotografie ... (gewoon, high end compact ipv direct dslr)
    Blijkt dat ik toch niet zo geinteresseerd ben in fotografie ...dus doe ik hem weg.
    Aantal clicks : ~1500
    Deze camera heeft dezelfde lens als de canon G9 (beste van powershot series) dus best wel goed.
    Aankoop van camera was op 21aug08, dus hij is een 3 maand oud ongeveer...
    Camera heeft geen gebruiksschade of dergelijke, werkt nog 100% en heeft nog garantie (garantie is bij canon zelf normaal gezien, 2jaar) Geen foto's van de camera zelf, omdat ik die zelf niet kan trekken natuurlijk
    Factuur krijg je er bij natuurlijk.

De camera heeft een handig draaischerm, ZEER handig om te gebruiken bij concerten om boven je hoofd te steken (ik spreek uit eigen ervaring )

Er zitten ook nog 4x AA batterijen in van memorex, 2500 mAh ...zeer handig en gaan lang mee.

Je kan hem altijd bij mij komen bekijken / testen, ik woon in antwerpen stad.

Zelf vond ik het best wel een goede camera, veel mogelijkheden om aan te passen,goede optische zoom,hoge resolutie

en scherpe kwaliteit. Er zitten een paar foto's bij die ik heb getrokken als je een voorbeeld wil.

Nieuw prijs:

Camera: 264.99€
    sandisk 2gig extreme III memory card: 22€
    geheugenkaart SD 2gig (30x): 8€
    draagzakje: 7€
    batterijen van memorex,herlaadbaar 2500mAh: 29.59€

in totaal : 331.58 € dus

vraagprijs: DOE EEN BOD (waar ik mee kan leven ^^ )

foto's (foto's IMG_1558- IMG_1579 zijn van de camera etc zelf, rest zijn voorbeelden):

FOTOS

(sommige zijn ~5mb ...12 MP foto's , en wss artistiek niet zo über,maar der is een reden waarom ik stop met fotografie ^^ )

pm maar als ge geintresseerd zijt of post hier

Ik doe enkel alles tezamen weg, geen aparte verkopen
    nieuwe topic gemaakt omdat ik men vorige niet kon bumpen/verwijderen? :s
Working...
X