aangeboden Nikon Speedlight SB-800 compleet , met Lumiquest mini softbox in goede staat.
Belangrijkste kenmerken
Geavanceerde en krachtige Speedlight flitser
i-DDL (intelligente DDL) flitssturing
Flitswaarde-vergrendeling (FV-Lock)
Auto FP High-Speed flitssynchronisatie
Communicatie met camera omtrent flitskleurinformatie
Geavanceerde draadloze flitssturing, inclusief i-DDL flitsen op afstand
Compleet geleverd, inclusief Battery Pack, Filters, Flitsstandaard en Foedraal
Nikon Speedlight SB-800 met draadloze i-DDL flitssturing biedt nieuwe technologie die verder gaat dan de D-DDL van de D1-serie camera's. Zo is er de Advanced Wireless Lightning (draadloze aansturing van meerdere flitsers), FV-Lock (flitswaarde vergrendeling), Auto FP High-Speed flitssynchronisatie en Flitskleur-communicatie. Daarnaast is de AF-hulpverlichting afgestemd op het nieuwe 11-velds AF-systeem van de D2H met zijn Multi-CAM 2000 AF sensormodule. Verdere kenmerken zijn de ingebouwde groothoekadapter voor 14mm dekking, een richtgetal van 38/53 (ISO 100/200, op 35mm), en een zoomkop die in stappen van 5mm meezoomt met het objectief van 24mm tot 105mm .
vraagprijs, 225 Euro
Beste Allemaal,
De flitser is gereserveerd,maar het is nog niet helemaal zeker dat de koop doorgaat. Binnen paar dagen hoor ik het en dan laat ik jullie hier op eht forum weten.
Tot die tijd,wil ik iedereen bedanken voor de PB's
VERKOCHT,mag op slot,bedankt......
Belangrijkste kenmerken
Geavanceerde en krachtige Speedlight flitser
i-DDL (intelligente DDL) flitssturing
Flitswaarde-vergrendeling (FV-Lock)
Auto FP High-Speed flitssynchronisatie
Communicatie met camera omtrent flitskleurinformatie
Geavanceerde draadloze flitssturing, inclusief i-DDL flitsen op afstand
Compleet geleverd, inclusief Battery Pack, Filters, Flitsstandaard en Foedraal
Nikon Speedlight SB-800 met draadloze i-DDL flitssturing biedt nieuwe technologie die verder gaat dan de D-DDL van de D1-serie camera's. Zo is er de Advanced Wireless Lightning (draadloze aansturing van meerdere flitsers), FV-Lock (flitswaarde vergrendeling), Auto FP High-Speed flitssynchronisatie en Flitskleur-communicatie. Daarnaast is de AF-hulpverlichting afgestemd op het nieuwe 11-velds AF-systeem van de D2H met zijn Multi-CAM 2000 AF sensormodule. Verdere kenmerken zijn de ingebouwde groothoekadapter voor 14mm dekking, een richtgetal van 38/53 (ISO 100/200, op 35mm), en een zoomkop die in stappen van 5mm meezoomt met het objectief van 24mm tot 105mm .
vraagprijs, 225 Euro
Beste Allemaal,
De flitser is gereserveerd,maar het is nog niet helemaal zeker dat de koop doorgaat. Binnen paar dagen hoor ik het en dan laat ik jullie hier op eht forum weten.
Tot die tijd,wil ik iedereen bedanken voor de PB's
VERKOCHT,mag op slot,bedankt......