Ik bied mijn Fuji finepix S5700 te koop aan. Deze is aangekocht in juni 2007 bij Foto Rubens in Antwerpen, en heeft dus nog een klein jaar garantie. De factuur en het garantiebewijs worden uiteraard meegeleverd.
Het toestel is in perfecte en onberispelijke staat, vrijwel zonder gebruikssporen. Als het niet gebruikt werd, is het steeds in zijn draagtas opgeborgen. Steeds erg veel zorg voor gedragen.
Verkoop omwille van overstap naar spiegelreflex toestel.
Dit is voor mij een ideaal toestel geweest voor mij om kennis te maken met de basisbegrippen van de fotografie, en is dus ideaal als voorproevertje en opstapje naar de professionelere toestellen.
Wordt verkocht met originele verpakking met daarin:
- Digitale camera
- Schouderriem
- USB kabel
- A/V kabel (niet op foto)
- Lenskap
- Lenskapkoordje
- CD-rom (FinePixViewer)
- Handleiding (4 exemplaren, in Nederland, Duits, Frans, Engels)
Enkele extra’s die je bij het pakket krijgt:
- XD geheugenkaartje 1 gig
- Draagtas Vanguard
- Mini statiefje
Info over het toestel: Klik
Fotootje om een idee te hebben: 1 - 2 - 3 - 4
Richtprijs: €180 VERLAAGD -> €150 of een goed bod
Wordt ook op andere sites aangeboden.
Ophalen en testen kan in Gent. Opsturen kan met Kiala en De Post, volgens de gangbare tarieven, op risico van de koper.
Tot zover...
Het toestel is in perfecte en onberispelijke staat, vrijwel zonder gebruikssporen. Als het niet gebruikt werd, is het steeds in zijn draagtas opgeborgen. Steeds erg veel zorg voor gedragen.
Verkoop omwille van overstap naar spiegelreflex toestel.
Dit is voor mij een ideaal toestel geweest voor mij om kennis te maken met de basisbegrippen van de fotografie, en is dus ideaal als voorproevertje en opstapje naar de professionelere toestellen.
Wordt verkocht met originele verpakking met daarin:
- Digitale camera
- Schouderriem
- USB kabel
- A/V kabel (niet op foto)
- Lenskap
- Lenskapkoordje
- CD-rom (FinePixViewer)
- Handleiding (4 exemplaren, in Nederland, Duits, Frans, Engels)
Enkele extra’s die je bij het pakket krijgt:
- XD geheugenkaartje 1 gig
- Draagtas Vanguard
- Mini statiefje
Info over het toestel: Klik
Fotootje om een idee te hebben: 1 - 2 - 3 - 4
Richtprijs: €180 VERLAAGD -> €150 of een goed bod
Wordt ook op andere sites aangeboden.
Ophalen en testen kan in Gent. Opsturen kan met Kiala en De Post, volgens de gangbare tarieven, op risico van de koper.
Tot zover...
Comment