Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loooooots of stuff... *update*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loooooots of stuff... *update*

    Grote herfstkuis (het seizoen zit alvast goed ) ten huize MarcFoto. Alles in zeer goede staat; akkefietjes ed. worden vermeld bij het betreffend stuk. Indien niks vermeld, ga er dan van uit dat het in zeer gezonde toestand verkeerd... Het is onmogelijk om van alles foto's te plaatsen. Stuur me een email en dan stuur ik foto's van het stuk waarin je geïntereseerd bent. Alles te bewonderen in Boechout (drop a mail.)
    • Olympus OM:

      Olumpus OM 2 S/P + OM Zuiko 85 f/2 + focusing screen 2-4N: heb het nooit over mijn hart gekregen hem te verkopen, maar ik ben slechts mezelf blaaskens aan het wijsmaken; gebruiken doe ik hem niet meer. Mensen die het OM materiaal kennen hoeft verder niks gezegd. Camera is volledig functioneel. Cosmetisch wat verf af hier en daar. Lens is Pico belo alleen de vatting vertoond 'brassing': het koper van de vatting is bloot gekomen... Het focusing screen is volledig mat; ik heb in principe het oude instelglas (met scherpstelwig- en microprisma's) nog ergens liggen. ALs ik het vind doe ik het erbij...
      Wordt slechts als set verkocht. Vraagprijs: €150,- of beste bod. Ik doe er twee Sony CR1/3N lithium batterijen bij (voldoende voor 2 jaar fotoplezier), een kiron 1,5x teleconverter (origineel in doos) en 5 gratis Kodak Elite Chrome films (weliswaar vervallen, maar steeds bewaard bij -18°C, dus zeker nog bruikbaar.) Verkocht.
    • Canon EOS:

      Canon EOS 620 + focusing screen E-D J: rubber is losgekomen, maar voor de rest volledig functioneel. Sluiter is in 2000 vervangen geweest (dus camera is nieuw!) Het instelglas is met een lijnenpatroon (ideaal voor rechte horizons. Het oude instelglas wordt erbij geleverd. TEAB
      Ik doe er gratis 3 2CR5 lithium batterijen bij (goed voor jaren fotoplezier) en 5 gratis Kodak Elite Chrome films (weliswaar vervallen, maar steeds bewaard bij -18°C, dus zeker nog bruikbaar.)
    • Konica:

      Konica Macro-Hexanon 55 f/3,5 + 1:1 tussenring + koker: Don't ask... Voor de handige harry die er een andere vatting kan onder plaatsen.TEAB
      Ik doe er gratis een Vivitar Series 1 50 f/1,7 met Pentax vatting bij. De vatting van de Vivitar kan je dan gebruiken om de Konica om te bouwen naar Pentax K. Verkocht.
    • Contax:

      Contax TLA 100 extension cord en tussenringen.TEAB Gereserveerd.
    • Panasonic:

      Panasonic FX 33: Don't ask... Cosmetisch zowel als functioneel 100% ok.TEAB Zonder geheugenkaart (geloof het of niet maar ik heb niet één SD kaartje...) en zonder doos en handleiding evenwel... Gereserveerd.
    • Pentax:
      • Pentax A3 + Pentax SMC A 50 f/1,7 + Takumar 28-80 f/4,5-5,6: cosmetisch hier en daar een kras (maar niet in het glas!). Volledig functioneel. Lenzen zijn cosmetisch zowel als functioneel 110% ok. Wordt enkel als set verkocht. Prijs: €125,- of beste bod. Prijsaanpassing: €75,-!
        Ik doe er gratis twee sets batterijen bij en 10 gratis Kodak Elite Chrome films (weliswaar vervallen, maar steeds bewaard bij -18°C, dus zeker nog bruikbaar.)
      • Pentax KX + Pentax SMC M 40 f/2,8: Superset! cosmetisch hier en daar een kras. Volledig functioneel. Wordt enkel als set verkocht. Prijs: €125,- of beste bod.
        Ik doe er gratis een set batterijen bij en 5 gratis Kodak Elite Chrome films (weliswaar vervallen, maar steeds bewaard bij -18°C, dus zeker nog bruikbaar.) Verkocht.
      • Pentax SMC A 100 f/4 macro: Uitstekende staat, met voor- en achterlenskap. Prijs: €150,- of beste bod. Verkocht.
      • Pentax SMC A 70-210 f/4: Uitstekende staat, met voor- en achterlenskap. Gaat enkel weg mits goed bod. Ik heb er zelf €75,- voor betaald, hij zal sowieso meer moeten opbrengen...
      • Makinon Reflex MC 300 f/5,6: Spiegeltele. Lekker klein. Scherpstelring zit vrij los, maar 100% functioneel. Cosmetisch volledig ok. Prijs: €50,- of beste bod.
      • Sigma AF 24-70 f/3,5-5,6: Nieuw in doos. Prijs: €50,- of beste bod.
      • Vivitar Series 1 70-210 f/3,5 Kiron versie: Niet 100% tip top. Het lijkt alsof de coating aan het loskomen is in de frontlens. Zet zich niet meer verder en is niet te zien in de foto's. Verder 100% functioneel. Prijs: €50,- of beste bod.

    • Accesoires voor Pentax:
      • Pentax 360 FGZ:
        met moeite 100 flitsen op de teller. Nieuw in doos. Prijs: €200,- of beste bod. GRATIS origineel flitsvoetje voor gebruik bij draadloos flitsen twv. €25,-. Prijsaanpassing: €175,-!
      • Pentax 540 FGZ:
        met moeite 50 flitsen op de teller. Nieuw in doos. Prijs: €350,- of beste bod. Prijsaanpassing: €325,-!
        De 540 en de 360 worden NIET samen verkocht: het is het ene of het andere dat de deur uitgaat...
      • Pentax AF-330FTZ:
        Volledig functioneel. Bruikbaar op ist reeks. Prijs: €25,- of beste bod. Verkocht.
      • Dine DPM PK2 auto exposure macro light:
        macro flitser met 52mm schroefdraad. Werking TTL (ist D reeks) of computer. Keuze tussen point light of ring light. Volledig functioneel. Prijs: €150,- of beste bod. Verkocht.
      • Pentax Auto K bellows: Macro balg voor Pentax. Als nieuw in doos. Volledig functioneel. Prijs: €150,- of beste bod.
      • Pentax Refconverter M: Volledig functioneel. Prijs: TEAB (ik heb geen idee wat zoiets waard is.) Verkocht.
      • Pentax Helocoïd Extension Tube K in paraattas: Volledig functioneel. Prijs: TEAB Verkocht.
      • Vivitar 2x macro focussing Teleconverter: Volledig functioneel. Prijs: TEAB (geen idee wat zoiets waard is.) Verkocht.
      • Set tussenringen voor Pentax K: (12mm, 21mm en 31mm) Volledig functioneel. Prijs: TEAB (geen idee wat zoiets waard is.)
      • Teleplus 2x teleconverter voor Pentax Ka: Volledig functioneel. Prijs: TEAB Verkocht.
      • Pentax off camera shoe cord met twee voetjes aan beide zijden: Om Pentax flitsen op afstand te bedienen. Volledig functioneel. Prijs: TEAB Verkocht.

    • Tamron Adaptall II:
      • Tamron 103A 80-210 f/3,8-4: Als nieuw. Prijs: €25,- of beste bod. Verkocht.
      • Tamron 52A SP 70-210 f/3,5-4 Macro Zoom: Als nieuw. Prijs: €75,- of beste bod. Verkocht.
      • Tamron 19AH SP 70-210 f/3,5: Als nieuw. Prijs: €150,- of beste bod.

        De eerste die een tamron koopt krijgt er gratis een adapter bij (ik heb keuze uit Olymus OM, Pentax K en Canon FD. De volgende heeft keuze uit wat nog overblijft (enz...)

    • Varia:

      Keuze uit allerlei soorten en maten van filters (UV/pol/effectfilters) en een volledige Cokin set (drop me a line voor meer info.)


    Ik denk dat ik niks vergeten ben...

    Alle prijzen zijn onderhandelbaar en er is altijd korting beschikbaar als je verschillende zaken samen koopt. Zaak is dat de koper tevreden naar huis gaat. Je kan ook een bod doen op de volledige handel (let wel: één flits blijft sowieso hier.) Alles kan opgestuurd worden, maar verzendkosten zijn voor de koper. Ik aanvaard Paypal (voeg 4% toe aan het bedrag.) Alles kan ook afgehaald worden in Boechout (omgeving Antwerpen.)
    Last edited by MarcFoto; 29 augustus 2008, 19:05.
    http://www.digifotofreak.nl

  • #2
    Re: Loooooots of stuff... *update*

    schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Loooooots of stuff... *update*

      schopje
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X