Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus SP 560 UZ Te Koop!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus SP 560 UZ Te Koop!

Ik heb hier een digitale camera te koop, reden van verkoop -> Ik heb ook een Canon 450D en daar wil ik mee verderdoen, het enige wat jammer is eraan is dat die Olympus 18x Optische zoom heeft en canon niet !

Mijn toestel is bijna splinternieuw!
    Maximum 1000 fotos mee getrokken.. Ik had al vrij snel mijn Canon zodat mijn Olympus overbodig kwam..

Voor de prijs kan u hier bieden.. Natuurlijk blijven we allemaal met de poten op de grond aub geen biedingen a la 50euro want zo gaat et niet !

Hierbij is alles bijgeleverd, alleen het ticket heb ik denk ik niet, want ik heb die gekregen.. (Van mij moeder, maar die weet er ondertussen al van, ze heeft zelf al twee toestellen dus mag hij weg) Ook het zakje dat ik erbij gekregen heb mag weg, een zakje van Activ

Ik vind het op zich een goed toestel, geen aanmerkingen aan, buiten dat ge niet zelf kunt scherpstellen en de fijne zoom is echt een domme functie dat ik eigenlijk niet begrijp..

BTW: Ik ben van Kortrijk dus liefst mensen van niet te ver, heb graag dat ze er zelf achterkomn dan dat ik hem moet opsturen, voor enige problemen te vermijden!
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com
Working...
X