Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm S9500 en B+W UV en polfilters mrc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm S9500 en B+W UV en polfilters mrc

    Goeiedag,

    Door mijn recente aankoop van een Nikon D300 zit de fotografie hobby weer in de lift en ben ik op dit forum terecht gekomen. Dit zal zeker een leerrijke ervaring worden.

    Met dit toestel kan ik wel weer een eind verder maar ik heb dus mijn vorig toestel, een Fuji S9500 (9MP) op overschot. Dus als iemand intresse zou hebben...

    Ik ben heel weiger op m'n materiaal, dus toestel is in perfecte staat, lens is uiteraard helemaal kras en stofvrij.
    De originele doos met handleidingen, kabeltjes, neckstrap, zonnekap, zakjes,... zijn er allemaal nog bij.

    Review kun je hier vinden: http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms9000/


    Bijhorend heb ik dus ook de filters te koop, nl. een "B+W UV protectiefilter MRC coating 58mm" en een "B+W circulaire polfilter ook met MRC coating 58mm".
    Beide in onberispelijke staat, met de bijhorende opbergdoosjes.

    Ook de Lowepro tas (Nova Mini AW) waar de camera in woont mag mee weg gezien die te klein is voor m'n D300.



    't Is dus een totaalpakketje eigenlijk met een - in z'n klasse - bijzonder goed toestel waar ik althans zeer tevreden over ben.
    Als er iemand intresse zou hebben doe ik alles liefst als pakket weg, maar apart kan eigenlijk ook. PM me voor een bod.


    Afhalen kan (in Knokke), verzending (tegen gewoon posttarief) kan ook.
    Laat me gerust iets weten, ook voor vragen, ik laat zo snel mogelijk van me horen.


    Bedankt voor jullie tijd, en tot snel in een ander topic
    Wim.
Working...
X