Wegens vertrek naar het buitenland verkoop ik m'n toestel inclusief grip, lens en 2GB geheugenkaart.
Wat krijg je:
Alles is in zeer goede staat behalve voor het volgende:
a) ik ben het batterij klepje van de body kwijt dus de battery pack zit er ten allen tijde op. Zo'n klepje kan je hier bestellen voor 8 euro.
b) er is een stuk van de schroefdraad afgebroken bij de 50mm maar je kan er nog steeds een filter opschroeven. Deze lens staat hier ook apart te koop.
Meeneemprijs: 400 euro! Bij voorkeur ook af te halen (regio Maldegem of Brugge). Indien echt nodig kan ik de set ook opsturen op uw kosten en risico.
Van de body kan ik geen foto's nemen aangezien ik hem nodig heb om de foto's te kunnen nemen...
Wat krijg je:
- Nikon D100 met display beschermer (aantal clicks weet ik niet)
- MB-D100 Battery pack (incl. 2 batterijen)
- AF Nikkor 50mm F1.8 + UV filter
- CF kaartje Sandisk Ultra II 2GB
- Nikon draagtas waar alles netjes in past en de vakken zijn naar eigen voorkeur aan te passen dankzij de velkro verdelers
- Dopjes en accesoires, Nederlandstalige handleiding
Alles is in zeer goede staat behalve voor het volgende:
a) ik ben het batterij klepje van de body kwijt dus de battery pack zit er ten allen tijde op. Zo'n klepje kan je hier bestellen voor 8 euro.
b) er is een stuk van de schroefdraad afgebroken bij de 50mm maar je kan er nog steeds een filter opschroeven. Deze lens staat hier ook apart te koop.
Meeneemprijs: 400 euro! Bij voorkeur ook af te halen (regio Maldegem of Brugge). Indien echt nodig kan ik de set ook opsturen op uw kosten en risico.
Van de body kan ik geen foto's nemen aangezien ik hem nodig heb om de foto's te kunnen nemen...
Comment