Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wegens sterfgeval : flash installatie verkocht !!!en ....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wegens sterfgeval : flash installatie verkocht !!!en ....

    Wegens het overlijden van de fotograaf ( 28 jaar ) in ons dorp, vraagt de vader me of ik het hier te koop kan zetten....
    De flitsset is verkocht!!!!!
    Deze set word enkel 1 geheel verkocht :
    Interfit i :
    1 x flash van 150 Watt.
    2 X flash van 300 Watt.
    1 lichtmeter : minolta IV ( 1998 )
    1 achtergrond ... zijn 2 staanders die tussen vloer en plafond geklemd worden
    van het merk : Multiblitz, dit met 3 ophanghaken, en voorzien van de klemmen ( met ketting ) om papieren doeken op te hangen.
    Verder zit er nog teveel bij om dit stuk per stuk op te noemen, zoals staanders ( interfit i ), paraplu's, 5 rollen papier ( deels begonnen ) nog enkele "kleinere" gekleurde achtergronden.... draden om uw toestel aan te sluiten op X contact .......
    Dus een volledige studio met alles er op en eraan.
    De aankoop datum van de lampen ken ik niet, maar in 1998 is hij afgestudeert en toen heeft hij die flitsmeter van zijn vader gekregen, en is nadien die winkel begonnen ( +- 2002 dacht ik ) in deze winkel hing een flitsinstallatie maar die was te oud, en die heeft hij dan nadien vervangen...
    Ik kan alleen maar zeggen dat ze in een onberispelijke staat is.
    De vraagprijs voor alles is 500€.
    ( daar de Vader, nu deze zaak stopt, de btw moet betalen, en dus reeel er maar een 400 euro gaat aan overhouden dan...)
    je kan me hier pm'en voor een afspraak, of voor de telefoon van de vader..)

    DE kaders en ... zijn natuurlijk nog wel te koop
    Verder, voor hen die in de buurt van Vorselaar wonen, en ... nog iets wensen van filmen of.. kaders.. of... batterijen... enkele pocket toestellen...ALLES word verkocht en met een redelijk serieuze korting, want 31 april moet die zaak leeg afgegeven worden.
    Tot dan is de huur van dat pand nog betaald.
    Last edited by Guest13; 15 maart 2008, 11:20.
Working...
X