Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PRIJSVERLAGING! Canon EOS 20D + batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• PRIJSVERLAGING! Canon EOS 20D + batterijen

Met pijn in het hart verkoop ik mijn canon eos 20D. We hebben besloten een kleiner en compacter toestel te kopen namelijk een 400D...
    Het toestel is in perfecte staat en werd begin 2006 aangekocht. Geen krasje op de displays te bespeuren.
    Het juist aantal foto's dat ermee genomen is gaat zeker <10000 zijn (laatste naam van foto is +/-1800) als iemand weet hoe ik het excact aantal kan uitlezen...
    Buiten de originele batterij komen er ook 2 (zo goed als nieuwe) batterijen bij (geen canon originelen). Deze werden aangekocht voor onze zomerreis en werden toen eenmaal gebruikt.
    Originele verpakking, cdrom's, kabels, batterij lader en handleiding (oa nederlands) worden uiteraard meegegeven. Enkel het AV kabeltje voor aan de tv aan te sluiten kan ik niet zo direct terugvinden.

Vraagprijs 420€ (aub geen onrealistiche biedingen)

Bij het toestel worden geen lenzen bijgegeven!!! het gaat enkel om de body + accesoires

regio: Melsbroek (nabij Vilvoorde)

meer info via pm of via boerkejos@skynet.be

Last edited by boerkejos; 24 december 2007, 08:38. Reden: Prijsverlaging

Re: PRIJSVERLAGING! Canon EOS 20D + batterijen

schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
    X