Dag forum gangers,
Ik verkoop hierbij dus mijn digitale camera [ Kodak easyshare Z650 ]
Voor een review kan je altijd hier terecht
Ik heb hem zelf nog maar ongeveer een half jaar in gebruik maar ik wil nu overstappen naar spiegelreflex camera, dus doe ik deze van de hand.
Specificaties:
Wat krijg je als je de camera koopt, is ALLEEN de camera, geen SD-geheugenkaart of batterijen...
De camera is uiteraard geheel kras/stof vrij en vrijwel geen gebruiks sporen!
Start bod : 110 €
Meeneem prijs : 150 €
(nieuw prijs = 172 € bij pixmania.be)
Ik verkoop hierbij dus mijn digitale camera [ Kodak easyshare Z650 ]
Voor een review kan je altijd hier terecht
Ik heb hem zelf nog maar ongeveer een half jaar in gebruik maar ik wil nu overstappen naar spiegelreflex camera, dus doe ik deze van de hand.
Specificaties:
Code:
Continue opnamesnelheid: 2 frames per seconde Optisch in-/uitzoomen 10 x Digitale video-indeling: QuickTime (MPEG-4) Effectieve sensorresolutie: 6.100.000 pixels Indeling stilstaande beelden: JPEG Kleurondersteuning: Kleur Lichtgevoeligheid: ISO 80 ▪ ISO 100 ▪ ISO 200 ▪ ISO 400 ▪ ISO 800 ▪ ISO auto (80-160) Maximale snelheid sluiter: 1/1700 sec Minimale sluitersnelheid: 8 sec Opnamemodi: Frame film modus Opnamewijzen: Landschap ▪ nachtmodus ▪ tekst ▪ närbild ▪ museüm ▪ party/binnen ▪ licht achter ▪ nachtportret ▪ zelfportret ▪ Kinderen ▪ vuurwerk ▪ nachtlandschap ▪ bloem ▪ sportmodus ▪ strand ▪ Document ▪ opname landgoed ▪ sneeuw Optische-sensorgrootte: 1/2.5 inch Resolutie: 6.1 Megapixels Speciale effecten: Zwart/wit ▪ Sepia Totaal aantal pixels: 6.360.000 pixels Type optische sensor: CCD Video Capture: QuickTime (MPEG-4) - 640 x 480 - 11 fps - 107 seconden - met standaard 32 MB geheugen QuickTime (MPEG-4) - 320 x 240 - 20 fps - 203 sec - met standaard 32 MB geheugen Voorkeuzen witbalans: Fluorescent ▪ wolfram licht ▪ daglicht ▪ schaduw Witte balans: Automatisch ▪ instellingen
De camera is uiteraard geheel kras/stof vrij en vrijwel geen gebruiks sporen!
Start bod : 110 €
Meeneem prijs : 150 €
(nieuw prijs = 172 € bij pixmania.be)