Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D mark II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon EOS 1D mark II

In praktisch nieuwe staat geen krassen of beschadigingen enz... ben amateur familiefotograaf en heb enkele jaren terug de overstap gewaagd van mijn analoge EOS 3 naar deze EOS 1D mark II. Vind het een prachtig toestel waarin kwalitatieve foto's met snelheid samen gaan. Zijn ruisverhouding is zéér goed en de vignettering is nog beter dan zijn duurder broertje de EOS 1DS mark II (Fotomagazine Nr 12 december 2005)
    Indien mogelijk stap ik over naar de EOS 1D mark III in mei.
    Laatste nieuwe software op toestel, kan getest worden.
    Ik heb hem 4.399 euro betaald in 08/2004 en wil er graag 2.199 euro voor hebben gezien de op komst zijnde mark III.
    Je krijgt er nog een snelle professionele LEXAR CF 1GB + SANDISK EXTREME III 1 GB erbij.Ook krijg je er nog een tweede batterij bij met langere levensduur dan de originele. Sluitercycles tussen 6 à 7 duizend.Foto's kan ik doormailen op aanvraag.
    Verder specificaties vindt je bij CANON.
    Mvg, Jean
    Last edited by jeandeuxcent; 19 april 2007, 19:26. Reden: Prijsaanpassing.

Re: Canon EOS 1D mark II

aantal clicks? leeftijd van het toestel?
    hier wel interesse, maar je prijs ligt nogal hoog vind ik (als je ziet dan hier overlaatst nog eentje in perfecte staat voor 2000 euro is verkocht)
    Last edited by Matthias; 22 maart 2007, 15:55.
    5DmkIII en wat glas

Comment

Toestel werd aangekocht bij erkende Limburgse dealer Bögemann in Genk.
      Op 30-08-2004 voor de prijs van 4.399 euro, factuur voorhanden.
      Als ik de CD's tel en ongeveer het aantal foto's schat ik tussen 6 à 7 duizend.
      Ik gebruik de lenzen van mijn EOS 3 wel allemaal lenzen van de L-serie.
      Gebruik eigenlijk het meeste de 17-35 mm 2.8 L en de 28-70 mm 2.8 L.
      Het toestel is echt in perfecte staat. Iets kunnen we misschien nog doen aan de prijs.
      Mvg, Jean

Comment

Ik ben anders wel geïnteresseerd in de 28-70m L, mocht je die apart wegdoen...

Comment

Misschien wel interesse, maar in post 1 vermeld je 3400 en in post 3 4399 euro als aankoopprijs
          Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

2400 euro lijkt me een absoluut maximum, aangezien er op dit forum al een Mark II N (met de grote monitor) wordt aangeboden voor 3000 euro, en dan nog met 20 maanden garantie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
              Misschien wel interesse, maar in post 1 vermeld je 3400 en in post 3 4399 euro als aankoopprijs
              Sorry, omwisseling van de cijfers ik had toen de factuur nog niet bovengehaald die nog in de doos zat.

Comment

Working...
              X