In praktisch nieuwe staat geen krassen of beschadigingen enz... ben amateur familiefotograaf en heb enkele jaren terug de overstap gewaagd van mijn analoge EOS 3 naar deze EOS 1D mark II. Vind het een prachtig toestel waarin kwalitatieve foto's met snelheid samen gaan. Zijn ruisverhouding is zéér goed en de vignettering is nog beter dan zijn duurder broertje de EOS 1DS mark II (Fotomagazine Nr 12 december 2005)
Indien mogelijk stap ik over naar de EOS 1D mark III in mei.
Laatste nieuwe software op toestel, kan getest worden.
Ik heb hem 4.399 euro betaald in 08/2004 en wil er graag 2.199 euro voor hebben gezien de op komst zijnde mark III.
Je krijgt er nog een snelle professionele LEXAR CF 1GB + SANDISK EXTREME III 1 GB erbij.Ook krijg je er nog een tweede batterij bij met langere levensduur dan de originele. Sluitercycles tussen 6 à 7 duizend.Foto's kan ik doormailen op aanvraag.
Verder specificaties vindt je bij CANON.
Mvg, Jean
Indien mogelijk stap ik over naar de EOS 1D mark III in mei.
Laatste nieuwe software op toestel, kan getest worden.
Ik heb hem 4.399 euro betaald in 08/2004 en wil er graag 2.199 euro voor hebben gezien de op komst zijnde mark III.
Je krijgt er nog een snelle professionele LEXAR CF 1GB + SANDISK EXTREME III 1 GB erbij.Ook krijg je er nog een tweede batterij bij met langere levensduur dan de originele. Sluitercycles tussen 6 à 7 duizend.Foto's kan ik doormailen op aanvraag.
Verder specificaties vindt je bij CANON.
Mvg, Jean
Comment