Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1D mark II N - 20 maanden garantie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 1D mark II N - 20 maanden garantie

Ga vermoedelijk mark III bestellen, maar eerst eens kijken wat ik nog voor mijn gloednieuwe 1D mark II N (aankoopdatum december 2006 bij Antwerpse fotozaak, dus Belgische garantie, officiële import, enz...) zou krijgen.
    Kost nu bij Konijn, met Belgische BTW, 3.456 euro. Bieden mag, maar zeker niet te ver onder onder de 3.000 euro voor deze schaars gebruikte camera zonder gebruikssporen . Let wel: de prijs die u biedt, is mét officiële factuur, dus inclusief 21% BTW voor Vadertje Staat.
    Last edited by Concertfoto; 13 maart 2007, 15:07.

Re: Canon 1D mark II N - 20 maanden garantie

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
    Ga vermoedelijk mark III bestellen, maar eerst eens kijken wat ik nog voor mijn gloednieuwe 1D mark II N (aankoopdatum december 2006 bij Antwerpse fotozaak, dus Belgische garantie, officiële import, enz...) zou krijgen.
    Kost nu bij Konijn, met Belgische BTW, 3.456 euro. Bieden mag, maar liefst niet te veel onder de 3.000 euro voor deze schaars gebruikte camera zonder gebruikssporen . Let wel: de prijs die u biedt, is mét officiële factuur, dus inclusief 21% BTW voor Vadertje Staat.

Nog vergeten te vermelden: alleen voor geduldige kopers, want natuurlijk kan deze prachtcamera maar worden geleverd als we onze Mark III in handen hebben. Volgens mijn leverancier midden april, dus.. maar vastleggen kan nu al.
    Last edited by Concertfoto; 13 maart 2007, 20:11. Reden: fout in tekst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
      Kost nu bij Konijn, met Belgische BTW, 3.456 euro. Bieden onder de 3.000 euro voor deze schaars gebruikte camera zonder gebruikssporen is dus een beetje beledigend. Let wel: de prijs die u biedt, is mét officiële factuur, dus inclusief 21% BTW voor Vadertje Staat.

Tja, voor 200 euro meer koop ik hem dan wel liever nieuw in Duitsland.
      Topfoto: 3200 euro.
      Mvg
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
        Mvg

Geen probleem, als je daar de zelfde garantievoorwaarden krunt krijgen en er van op aan kunt dat bij herstellingen alles vlot loopt, waarom niet? Al kan je voor 200 euro én de brandstof om over en weer naar Duitsland te karren natuurlijk al een deftige lens kopen... te meer daar je bij mij ook nog 20 maande officiële - en Belgische - garantie hebt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
          Mvg
          Ten eerste is de prijs bij TopFoto niet 3200 euro, maar 3.299 euro, dus alvast 100 euro meer dan de prijs die je hier vermeldt. Ten tweede blijft er dus, zelfs bij TopFoto in het verre Duitsland, een verschil van meer dan 300 euro, als je de volle vraagprijs betaalt. Daarvoor kan je bijvoorbeeld al die zalige 50 mm 1,4 kopen. Ten derde moet je wel telkens over en weer karren, ook als er eens iets aan komt. Bij mijn camera: gewoon binnengeven in de Antwerpse fotozaak waar hij werd gekocht. Tel uit je winst.
          Last edited by Concertfoto; 13 maart 2007, 15:14.

Comment

Even ter herhaling:

Het is dus niet de bedoeling een topic te verstoren met prijsvergelijkingen, mogelijke garantieperikelen en dies meer. Je kan elk aanbod vrijblijvend lezen, maar als je niet geïnteresseerd bent verzoeken we je om je niet te mengen in de verkoop; het is niet nodig elke kandidaat-koper te begeleiden bij een eventuele aankoop.

Moderator Hesy

hesy.be
            BD0319BE

Comment

Hoeveel clicks heeft de camera?

Comment

Zoals reeds gezegd, Off-Topic berichten verwijderd.

Moderator Hesy

hesy.be
                BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk bericht
                  Hoeveel clicks heeft de camera?
                  Vandaag, om 10.00 UCT: 3.866 clicks. (200.000 is de levensduur, volgens Canon, dus maar net uit 'rodage')

Comment

Nog even in herinnering brengen: Canon EOS 1D Mark II N met nog 20 maanden garantie, in perfecte staat. Bieden mag. Vraagprijs 3000 euro.

Comment

Working...
                    X