Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[ Verkocht ] Canon D60 met grip en ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Verkocht ] Canon D60 met grip en ...

Ik verkoop een canon : D60 met grip... kliks weet ik niet echt ... ( is nu 3 jaar en 2 maand oud ) zal tussen de 10 en 15000 kliks zijn ??? weet het echt niet .. want teller gaat maar tot 999 en dan start hij opnieuw... verleden jaar nog laten kuisen ( sensor ) met alles erop en eraan.. doos... soft... 2 batterijen...lader...512 cf kaart.. ( kan Raw of jpg fotograferen )
    deksel ... geen dode pixels of hot pixels... mag getest worden... 6.3 Mp. (zonder lens !!!)
    ( heb nen 30D gekocht )
    Alleen af te halen ..stuur hem niet op.
    in het midden van de kempen
    Last edited by Guest13; 11 maart 2007, 22:23. Reden: Verkocht

Re: Canon D60 met grip en ...

geen interesse ???? niks bod????

Comment

Indien perfect in orde, kan ik U 300 Euro bieden voor de body met de geleverde toebehoren zoals bij de aankoop in de winkel. De grip en de tweede batterij mag je zelf verder verkopen.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

dag Digi ge kent me wel ... de laatste overblijvende mod. van fotograaf.be.
        Ik kan die D60 wel niet wegdoen zonder die handgrip...
        en ik wens spijtig genoeg voor alles 375 euro.. (wil een lenske bijkopen ....)
        dus je ziet maar
        Ga het seffens ook op modellennet zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Indien perfect in orde, kan ik U 300 Euro bieden voor de body met de geleverde toebehoren zoals bij de aankoop in de winkel. De grip en de tweede batterij mag je zelf verder verkopen.

MVG, Jeff
          Jeff,
          Eventueel, als ik morgen een 10d kan kopen, wil ik de grip en extra accu wel. Ik weet het morgen zeker. Ik twijfel tussen een 10d en d400.
          Groeten
          Rudy

Comment

Bedankt Rudy, maar ik kijk wel verder uit, was niet voor mij maar voor men nichtje!

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: [ Verkocht 375€ aan Hugo ] Canon D60 met grip en ...

verkocht... mag slotje op

Comment

Working...
              X