Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Flits Nikon Speedlight SB-80DX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te koop: Flits Nikon Speedlight SB-80DX

    Ik verkoop mijn nikon flits SB-80DX omdat mijn nikon camera stuk is. Ik heb nu een canon 350D gekocht. Ik heb deze flits twee jaar geleden gekocht, maar echter een vijftal keren gebruikt. De flits is dus als nieuw, geen krasje staat erop.


    Informatie:
    De SB-80DX is de meest verkochte flitser van Nikon. Compact en zeer krachtig, en met een korte oplaadtijd. Het duidelijke en gemakkelijke LCD-venster, en de vier-richtingen selectieknop maken instellen een fluitje van een cent. De zoomkop past zich automatisch aan de gebruikte lens aan, en een flitsschoen-vergrendeling zorgt ervoor de flitser altijd optimaal is bevestigd op uw Nikon reflexcamera.

    Belangrijkste eigenschappen:
    1. 3D Multi-sensor uitgebalanceerde invulflits (met D1-serie, D100, F5, F100, F80 en F75 camera’s met D- of G-type AF Nikkor)
    2. Automatische zoominstelling van 24mm tot 105 mm (met D1-serie, D100, F5, F100, F80, F75 en F65 camera’s met CPU-lens)
    3. Neig- en roteermechanisme van de flitskop, die voorzien is van een ingebouwde reflector
    4. Draadloze meervoudige Slave-flits met andere flitsers
    5. FP High speed synchronisatie (met D1 reeks, F5, F100)
    6. Instellicht
    7. AF-hulpverlichting
    8. Ingebouwde groothoekadapter voor een lensdekking van 14-17mm
    9. Repeterende flits voor stroboscopische effecten
    10. Rode-ogen-reductie en opties voor flitsen met lange sluitertijd

    Meegeleverde accessoires:
    - Zachte Nikon tas SS-80
    - diffusiekap
    - doos en papieren

    Prijs: doe een bod. Twee jaar geleden kostte ze nog 500 a 600 euro

  • #2
    Re: Te koop: Flits Nikon Speedlight SB-80DX

    Misschien even vermelden dat een SB-80DX ook op een D2X(s) en een Fuji S2/S3 pro perfect werkt...

    T.
    Nikon stuff rocks :-)

    Comment


    • #3
      Re: Te koop: Flits Nikon Speedlight SB-80DX

      Yeps zijn inderdaad compatibel, maar helaas niet met canon

      Ik wil de flits ook wissel tegen iets van canon (lens, flits, iets dat past op een 350D alleszins).

      Of doe een bod, flits is zo goed als nieuw. Slechts enkele keren gebruikt...

      Comment


      • #4
        Re: Te koop: Flits Nikon Speedlight SB-80DX

        nog steeds te koop! doe maar een bod...

        is zo goed als nieuw. drie keer ofzo gebruikt voor een opdracht van een uur... de eerste batterijen zijn nog niet leeg.

        Comment


        • #5
          Re: Te koop: Flits Nikon Speedlight SB-80DX

          te koop voor 150 euro of wisselen tegen canon materiaal. Laats aanbod!!!


          greetz
          Last edited by Redhobbits; 8 april 2007, 12:59.

          Comment

          Working...
          X